וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר האנדרואיד "המאובטח בעולם" עולה בארץ פחות מ-1,500 שקלים

25.11.2016 / 9:59

DTEK50 של בלקברי עלה לישראל בסכום של 1,490 שקלים. יש לו מפרט לא רע בכלל ומערכת אבטחת מידע ייחודית המתחילה כבר ברמת החומרה; הסמארטפון יצפין את כל המידע העסקי או האישי, לרבות תמונות, סרטוני וידאו ואנשי קשר

יח"צ - חד פעמי

חברת בלקברי, שבעבר שמה היה מזוהה עם הקהילה העסקית ובשנים האחרונות שמה מזוהה עם מכשירים שלא ממש מאתגרים את השוק, קיבלה החלטה לחדור מחדש לשוק הסמארטפונים עם מכשירים מבוססי אנדרואיד.

לפני כמה חודשים חשפה החברה בעולם את DTEK50, מכשיר האנדרואיד שלדבריה הוא "המאובטח בעולם", וכעת הוא מגיע לישראל. הסמארטפון משלב את יכולות האבטחה, הפרטיות והיעילות של בלקברי עם תג מחיר המכוון ללקוחות העסקיים והפרטיים. אחרי דגם ה-Priv היקר, החברה מקווה שמחיר הדגם הזה לא ירתיע את הלקוחות.

"אנחנו לוקחים את הפרטיות של לקוחותינו ברצינות. זו הסיבה שאנו גאים כל כך שיש לנו את פונקציות האבטחה והפרטיות במכשיר האנדרואיד החדש שלנו", אמר ראלף פיני, המנהל הכללי בחטיבת המכשירים של בלקברי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר עם מפרט לא רע בכלל ופרוטוקולי אבטחה מתקדמים./מערכת וואלה!, צילום מסך

המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו וממשק ייחודי של החברה הכולל את ה-HUB המציג את כל ההתראות מכל האפליקציות, המקלדת החכמה של החברה ועוד. ה-DTEK50 הוא מכשיר האנדרואיד השני של החברה (אחרי ה-Priv) והוא מצויד במסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD, מצלמת 13 מגה-פיקסל אחורית, מצלמה 8 מגה-פיקסל קדמית, ערכת השבבים סנאפדרגון 617 של קוולקום, 3 גיגה זיכרון RAM ו- 16גיגה לאחסון. יש במכשיר סוללה בנפח 2,610 מיליאמפר-שעה ולפי המפרט המכשיר מתמקם בקטגוריית הביניים ולא בקטגוריית הפרימיום.

לטענת החברה, במחקר שנערך בקרב משתמשי האנדרואיד, מצאה בלקברי ש-50 אחוזים מאמינים כי המכשירים מאובטחים רק במידה מסוימת ורק אחד מתוך שישה משתמשי אנדרואיד לא מכיר את אפשרויות האבטחה של מערכת ההפעלה. מכשיר האנדרואיד החדש כולל הגנה ייחודית המתחילה כבר ברמת החומרה. הסמארטפון יצפין את כל המידע העסקי או האישי, לרבות תמונות, סרטוני וידאו ואנשי קשר. גם התוכנה שעברה התאמות של החברה, כוללת הגנה מפני נוזקות, יכולות גיבוי, מחיקה ושחזור נתונים, הצגה ושליטה על ההרשאות לאפליקציות ועוד. בלקברי מבטיחה לשחרר עדכוני אבטחה לאנדרואיד ביום בו גוגל משחררת אותם - הישג שרשמו לזכותם עד היום רק משתמשי נקסוס וכעת גם רוכשי גוגל פיקסל.

המכשיר זמין בישראל ברשתות באג, Ivory ובוואלה-שופס בסכום של 1,490 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully