וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר הזה ימחק עבורכם את כל הנוכחות שלכם באינטרנט

אילן גלר

28.11.2016 / 8:25

המטרה היא לבצע סוג של נוהל מחיקה מהיר, מבלי לעבור בין השירותים השונים בנפרד, אבל קחו בחשבון שכל המידע שנידבתם עד היום לא ייעלם מהשרתים של החברות השונות. עם זאת, ניתן להגיש בקשות רשמיות לגוגל ולפייסבוק ולבקש שיימחקו את המידע שאספו אודותיכם

מחיקה מהמחשב. ShutterStock
נמאס לכם כבר מכל הרשתות החברתיות?/ShutterStock

איבדתם לחלוטין את אמונכם באינטרנט? אם אתם מרגישים שפרטיותכם חשובה לכם יותר משירותים חינמיים מהם אתם נהנים כיום ברשת כמו דואר אלקטרוני, רשתות חברתיות, מסחר מקוון וכו' - Deseat.me הוא אתר חדש המציע "להעלים את קיומכם" מהרשת, על כל החשבונות השונים שפתחתם לאורך השנים.

את האתר פיתחו צמד מתכנתים שבדים במטרה לבצע סוג של נוהל מחיקה מהיר, מבלי לעבור בין השירותים השונים בנפרד. הצעד הראשון בתהליך הוא כניסה לאתר באמצעות פרטי חשבון גוגל שלכם. הפרטים לא מועברים לבעלי האתר, או כך לפחות הם מבטיחים.

לאחר מכן סורק האתר את כתובת הג'ימייל שלכם ומאתר חשבונות שונים, החל ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר, דרך שירותי צ'אט ווטסאפ או סקייפ, אתרי שיתוף קבצים ואפילו סתם אתרי תוכן שנרשמתם אליהם.

לצד חלק מהחשבונות יופיע כפתור שיאפשר לכם למחוק את כל הפרטים שלכם בלחיצה אחת. בחשבונות אחרים יופיע קישור לעמוד שבו תוכלו למחוק את המידע באופן ידני. המטרה היא שבסוף התהליך, אי-אפשר יהיה לבצע פעולות נוספות בפרופילים ובחשבונות שלכם אבל חשוב לזכור שזה לא אומר שכל מאגרי המידע שמילאתם בפרטים שלכם ייעלמו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למחוק את כל החשבונות ממקום אחד./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחילים מחשבון גוגל./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully