וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאס"א תיתן 30,000 דולרים למי שידע מה לעשות עם הקקי של האסטרונאוטים

אילן גלר

28.11.2016 / 8:29

חושבים שיש לכם רעיון? הדד-ליין להגשה הוא עד ה-20 בדצמבר השנה. הפרס נאה מאוד על הרעיון, אבל אם אתם חושבים שתוכלו לרשום פטנט ולייצר את הפיתרון שלכם, אתם עשויים לזכות בשותפים עסקיים חדשים - סוכנות החלל האמריקנית

ShutterStock

כשאסטרונאוט נמצא בתוך חליפת החלל שלו, האם הוא יכול לגשת לשירותים? התשובה היא לא מאחר והתהליך כולו יהיה ארוך ומסוכן מדי. במקום זאת, מציעה סוכנות החלל האמריקנית לטייסים המובחרים שלה פתרון טכנולוגי מעט יותר פרימיטיבי: חיתולים חד-פעמיים. גם זה לא בדיוק רעיון מושלם, שכן במצב חירום שיחייב אסטרונאוט להישאר בתוך החליפה שלו במשך שעות אם לא ימים, זה יכול להיות מאוד לא נעים.

לאחר עשרות שנים של מחקר בתחום, עושה רושם כי בנאס"א מיואשים למדי מהנושא, שכן הצעד עליו הוחלט בסוכנות היא פנייה לציבור הרחב. בנאס"א מבקשים מכל מי שמצליח לחשוב על רעיון טוב יותר מהחוקרים שלהם לשלוח אליהם אותו ואולי לזכות בפרס נאה של 30,000 דולרים, וגם באחלה אנקדוטה לספר עליה לנכדים. אם אתם ממציאים, נאס"א עשויה מעבר לפרס על הרעיון גם להשקיע בכם אם תהיו בעלים של הפטנט ותוכלו להביא אותו לייצור.

חושבים שיש לכם רעיון? הדד-ליין להגשה הוא עד ה-20 בדצמבר השנה. אנשים מכל העולם מוזמנים להשתתף באתגר, אך חובה להגיש את ההצעות שלכם בשפה האנגלית בלבד. בהצלחה, אולי הרעיון שלכם הוא זה שיהפוך מסעות ארוכים בחלל למציאות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אסטרונאוט קקי אימוג'י. ShutterStock
נכון, זה הכי פשוט - אבל חיתול?!/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • נאס"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully