וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע המוזר של של רובו-חשפנית ורובו-דיג''י. צפו

אילן גלר

28.11.2016 / 8:33

המסר של האמן האחראי ליצירה, ג'ילס ווקר, אמנם בנאלי אבל המיצג הזה בתערוכת הסקס הבינלאומית, Sexpo, עשוי להוות הצצה פרוורטית לעתיד הלא-רחוק, בו בני-אדם יקיימו מערכות יחסים מיניות עם רובוטים

רובו-חשפנית - הצצה פרוורטית לעתיד הלא-רחוק, בו בני-אדם יקיימו מערכות יחסים מיניות עם רובוטים/gileswalker.org

באי תערוכת הסקס הבינלאומית, Sexpo, הנערכת בימים אלו ממש בעיר מלבורן שבאוסטרליה, מוזמנים ליהנות ממופע אלקטרוני מוזר במיוחד. רובו-חשפנית, העשויה משילוב של חלקי רכב ובובת חלון ראווה מחנות אופנה, רוקדת על עמוד לצלילי מוזיקה אותה משמיע תקליטן רובוטי המתקלט לצדה. על ראשה של החשפנית הרובוטית מותקנת מצלמת טלוויזיה, המשדרת את המתרחש על מסך הנמצא בכניסה למיצג הביזארי והייחודי.

הצמד ברובוטי נוצר בשנת 2012 ומאז הוא נדד בכמה תערוכות. לטענת האמן האחראי ליצירה, ג'ילס ווקר, הטירוף הזה נועד להעביר מסר ולא רק לבדר. "באמצעות הצבת מצלמת הטלוויזיה על גופה של הרקדנית הרובוטית, אני בוחן את הקשר שבין מציצנות לכוח", הוא מסביר. "האם היא זו שמחזיקה בכוח רב יותר בסיטואציה, או האנשים שצופים בה?", שואל האמן ומוסיף כי "כולנו חיים היום למעשה בתוך מופע חשפנות מתמשך".

המסר אמנם בנאלי אבל המיצג עצמו עשוי להוות הצצה פרוורטית לעתיד הלא-רחוק, בו בני-אדם יקיימו מערכות יחסים מיניות עם רובוטים. אם הנושא הזה מסקרן אתכם, תשמח לשמוע כי בחודש הבא צפוי להיערך בלונדון כנס המוקדש כולו ל"אהבה וסקס עם רובוטים", ויכלול הרצאות בנושא התפתחויות עתידיות בתחום והשפעות אפשריות של טכנולוגיה זו על יחסים בין בני-אדם וזה עם זה. הכנס היה אמור במקור להיערך במלזיה, אך השלטונות במדינה המוסלמית אסרו על קיומו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

רובו-חשפנית. צילום מסך
היא עושה את זה כדי לממן את לימודי הערב בבית הספר לאחיות רובוטיות./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully