וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: שדרגו את התמונות החיות שלכם

אורי סגל

28.11.2016 / 12:35

עברו לממשק צילום מתקדם, פתרו את בעיות השינה בעזרת אפליקציה שדרגו את התמונות החיות שלכם. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Acdsee Camera Pro

רוצים ליהנות מממשק מצלמה משודרג שינצל את מלוא הפוטנציאל של מצלמת הסמארטפון? הורידו את האפליקציה הזו ותוכלו לשלוט בחשיפה, איזון הצבעים ובפורמט היצוא של התמונה. הוסיפו פילטרים ואפקטים מתוך מבחר רחב, צלמו תמונות HDR, ובצעו התאמות בזמן אמת על מנת להביא את הצילומים שלכם לרמה הגבוהה ביותר. האפשרויות השונות ירחיבו את המרחב האמנותי שלכם כמו לדוגמה אפשרות של פוקוס משתנה ועוד. תוכלו לצלם גם סרטוני וידאו, עם מגוון רחב של פונקציות שונות. האפליקציה אף תומכת במצלמה הכפולה של מכשירי אייפון 7 פלוס.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 19.30 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

LivePix

אם נכנסתם לטרנד של Live Photos, תוכלו ליהנות ממשק נוח במיוחד בו תוכלו לצפות בכל התמונות החיות באופן אינטואיטיבי, להפוך את התמונות החיות לקבצי GIF או לסרטונים, תוכלו לצפות בכל הגלריה דרך מצגת ולמחוק תמונות ישירות מהממשק. בנוסף תוכלו לבצע פונקציות עריכה שונות, נוחות ומהירות, לשנות את הסאונד, לחתוך את הרצף על ידי עריכה, לשלוט במהירות המעברים, ולהוסיף מסננים שונים שישדרגו את היצירה שלכם משמעותית.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

uSleep

סובלים מנדודי שינה? האפליקציה מכילה רעשים המוגדרים כמעודדי שינה טובה, מפחיתים מתח ומנתקים אתכם מהסביבה החיצונית כך שכל רחשי החוץ יהיו פחות בולטים באופן משמעותי וכך תוכלו לישון חזק יותר. הרעש הלבן שמפיקה האפליקציה בעצם ממסך את הסביבה וכך מאפשר לבודד אתכם מהחוץ בזמן ההירדמות והשינה עצמה. בתיאוריה, לפחות. מפתחי האפליקציה אף ממליצים עליה ככלי המסייע לתינוקות להירדם. אך כמובן שאנו ממליצים לבחון כל עניין לגופו ולהתייעץ עם רופא בנושא השינה הטרופה שלכם.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully