וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להרוויח כסף מהצד? גט טקסי מגייסת שליחים על אופניים חשמליים

28.11.2016 / 15:58

Gett מרחיבה את שירות השליחויות שלה ומאפשרת לכל בעל כלי רכב, כולל אופנוע ואופניים חשמליים, להשלים הכנסה ולהצטרף לצוות מערך השליחויות של האפליקציה. יש טיפים

רוכבים על אופניים חשמליים ורוצים להרוויח עוד קצת כסף? אפליקציית Gett (גט טקסי לשעבר) מרחיבה את מערך השליחויות שלה ומחפשת בעלי כל כלי רכב ממונע - גם רוכבי אופניים חשמליים. במקביל, הודיעו בעלי האפליקציה על פתיחת שרותי השליחויות לכל סוגי בתי העסק, לאחר שבעבר הגבילו את השירות למשלוחים קטנים בלבד.

אם אתם מעוניינים להצטרף למאגר השליחים של החברה, אתם צריכים להיות זמינים וזריזים. החברה מתחייבת שזמן איסוף המשלוח מהלקוח לא יעלה על 10 דקות מרגע אישור ההזמנה. הפעלת האפליקציה דומה מאוד לזאת של המוניות כאשר היא מבוססת על מיקום ומאתרת את השליח הפנוי הקרוב ביותר למזמין השליחות. השירות זמין בין השעות 9:00 בבוקר ל-22:00 בלילה ומחיר המשלוח מצוין בעת ההזמנה, לאחר הזנת כתובת היעד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפשים אתכם גם על אופניים חשמליים ./מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה כסף עושים מזה? בחברה טוענים ששליחים שעבדו בעת הרצת הפיילוט במשרה מלאה הרוויחו סכום נאה של 10,000 שקל בחודש. יש לכם כמובן גם את האופציה לעבוד במשרה חלקית וכתוספת הכנסה. עוד יתרון הוא שלא תצטרכו לחשוב מה לציין כתחביב שלכם, מאחר שדי ברור שזה רכיבה על אופניים, לא?

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully