וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: העדכון האחרון לאייפון משבית את המכשיר ב-30% סוללה

אילן גלר

30.11.2016 / 6:53

"תצוגת הסוללה על המסך קופצת מ-30 אחוזים לאחוז אחד תוך כמה שניות, ואז המכשיר נכבה מיד" מתאר אחד הגולשים את התופעה. "לאחר שחיברתי את המכשיר למטען הוא נדלק מחדש, ומיד הציג שוב 30 אחוזי טעינה"

מערכת וואלה!

(בווידאו: השוואה בין אייפון 7 לאייפון 7 פלוס)

האם העדכון האחרון (10.1) למערכת ההפעלה iOS גורם לתקלות במכשיר האייפון? כך עולה מתלונות בפורום הלקוחות הרשמי של אפל. לפי הדיווחים, התקלה גורמת למכשירים להיכבות ברגע שהסוללה מגיעה ל-30 אחוזים - די והותר לעוד כמה שעות של שימוש - במקום כשהסוללה מתרוקנת או מגיעה לכמה אחוזים בודדים. התקלה משפיעה על מכשירי אייפון ישנים וחדשים, החל באייפון 5 הוותיק ועד אייפון 7 שהושק רק לפני כחודשיים.

"תצוגת הסוללה על המסך קופצת מ-30 אחוזים לאחוז אחד תוך כמה שניות, ואז המכשיר נכבה מיד" מתאר אחד הגולשים את התופעה. "לאחר שחיברתי את המכשיר למטען הוא נדלק מחדש, ומיד הציג שוב 30 אחוזי טעינה. אם באותו רגע אני מנתק את המטען, המכשיר ממשיך לפעול עוד כמה שעות טובות. האם זה הגיוני שבזמן שלוקח למכשיר להידלק מחדש, הוא מספיק להיטען מאפס עד 30 אחוזים? מוזר".

אייפון 7 פלוס. רויטרס
כבה ב-30 אחוז. אייפון 7/רויטרס

רוב המשתמשים בפורום משוכנעים כי מדובר בתקלת תוכנה, וכי אפל חייבת לתקן אותה בדחיפות באמצעות עדכון למערכת ההפעלה. בשבוע שעבר הודתה אפל כי תקלה בפס הייצור של אייפון 6S גרמה לחלק מהמכשירים לבעיות סוללה, והסכימה להחליף בחינם כל מכשיר הסובל מהתקלה, ולפצות כספית לקוחות שכבר שילמו בעבר על תיקון באחת מחנויות האפל סטור.

תקלה נוספת שהודתה בה אפל בשבוע שעבר היא מחלת הטאצ' של אייפון 6 פלוס, הגורמת למסך להפסיק להגיב. עם זאת היא דורשת על התיקון תשלום מופחת של 149 דולרים ולא מוכנה לבצע זאת על חשבונה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully