וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה: לגלקסי S8 יהיה 6 גיגה זיכרון RAM ומסך ענק

אילן גלר

1.12.2016 / 7:11

המסך, לפי הדיווחים, יתנפח לגודל 5.7 אינץ' בדגם הרגיל, ו-6.2 אינץ' בדגם משודרג. כמו כן, המצלמה האחורית תצויד בשתי עדשות נפרדות, כמו באייפון 7 פלוס, לצד פלאש חזק מבוסס LED. רק שלא יתפוצץ

וואלה! TECH

(בסרטון: גלקסי S7)

בסמסונג מקווים למחוק במהירות את הרושם הרע שהותירה פרשת הגלקסי נוט 7 המתפוצץ, ובחברה עובדים במרץ על מכשיר הדגל הבא, גלקסי S8, שייחשף באופן רשמי כבר בתחילת 2017. עד כה רוב השמועות סבבו סביב עיצוב המכשיר, שצפוי להביא עמו שינויים דרמטיים כמו מסך קעור בכל הגרסאות, מסגרת דקיקה במיוחד ולפחות בחלק מהדגמים חיישן טביעות אצבע המוטמע בתוך המסך עצמו.

כעת מגיעים אלינו דיווחים ראשונים הנוגעים לחומרה, שצפויה להיות מרשימה גם כן. המכשיר יצויד בזיכרון פנימי של 6 גיגה RAM (לעומת 4 בדגם הנוכחי), ואפשרות לנפח אחסון עד 256 גיגה. המסך יתנפח לגודל 5.7 אינץ' בדגם הרגיל, ו-6.2 אינץ' בדגם משודרג. כמו כן, המצלמה האחורית תצויד בשתי עדשות נפרדות, כמו באייפון 7 פלוס, לצד פלאש חזק במיוחד המבוסס LED.

באשר למעבד המרכזי, כאן לא צפויות הפתעות. כרגיל אצל סמסונג, רוב הדגמים הבינלאומיים של הגלקסי S8 יתבססו על מעבד Exynos חדש מתוצרת החברה, בעוד שדגמים המשווקים בארה"ב יגיעו עם מעבד סנאפדרגון 835 של קוואלקום, המיוצר למעשה גם הוא במפעליה של סמסונג.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך הרבה יותר גדול. גלקסי S7/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully