וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזוודה הישראלית שמתפוצצת באש ומכבה שריפות ברגע. צפו

30.11.2016 / 9:25

פיתוח של חברה משדרות, שנמצא בשימוש בכמה מדינות בעולם, מאפשר כיבוי של שריפות על ידי השלכת מזוודה באופן דומה לשימוש ברימון יד. בחברה מקווים שבקרוב יוכלו לשווק גם בישראל

יח"צ - חד פעמי

שבוע אחרי גל השריפות שפקד את ישראל, חברת אמרסון ספקטרוניקס משדרות מדווחת כי היא במגעים עם שירותי הכבאות בישראל במטרה לשווק בארץ את המוצר שפיתחה לכיבוי שריפות. מדובר במזוודה מיוחדת שניתנת לנשיאה אישית.

בזמן שריפה משחרר הכבאי את הניצרה ומשליך את המזוודה כמו רימון יד לאש. המזוודה מתפוצצת ומכסה את האזור בחומר מדכא בעירה שנועד לכבות את האש תוך מספר דקות. לדברי החברה, מדובר בפיתוח טכנולוגי שמושתת על חומר אנרגטי מוצק שמשתנה בעת המגע עם האש וכך מכבה אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המזוודה בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב זה, המזוודה מיועדת לשימוש של בעלי מקצוע בלבד כמו לוחמי האש והמשטרה. לאחר שאיש כוחות הביטחון שמיומן בכך מפעיל את המזוודה, ניתן מענה ראשוני לטיפול בשריפה, הטמפרטורה יורדת משמעותית ומתאפשרת כניסה בטוחה של כוחות הכיבוי למבנה הבוער ולהשתלטות סופית על האש.

מהחברה נמסר כי המוצר משווק כבר במספר מדינות בעולם ומביעים תקווה שהם יצליחו לעבור את החסמים הבירוקרטיים ולשווק את המוצר גם כאן בישראל בתחילה למערך הכיבוי ובהמשך לאזרחים באזורי סיכון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחררים את הניצרה וזורקים לאש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully