וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטאבלט עם מקלדת הזכוכית הנעלמת הגיע לישראל. כמה הוא יעלה?

30.11.2016 / 9:50

הטאבלט מצויד במקלדת מגע מובנית עם תאורה אחורית העשויה מזכוכית בשם Halo Keyboard. במקלדת אין מקשים פיזיים והיא תוצג למשתמש רק כשיהיה צורך. המקלדת גם לומדת את הרגלי ההקלדה של המשתמש ומציעה תוכנת חיזוי ולימוד וטכנולוגיית חישה רגישה

יח"צ - חד פעמי

חברת לנובו חשפה אתמול בתל-אביב אחד ממכשירי המובייל המלהיבים של השנה - ה-Yoga Book, שהושק בעולם בתחילת ספטמבר במסגרת תערוכת האלקטרוניקה IFA 2016 בברלין. ה-Yoga Book הוא טאבלט 2 ב-1 הדק והקל ביותר בעולם; עוביו 9.6 מילימטרים כשהוא סגור ובקצה הדק עוביו 4.05 מילימטרים בלבד. הוא שוקל 690 גרמים ויש לו שני פאנלים נפתחים, אחד מהם הוא המסך והשני זו המקלדת, ביניהם מחבר ציר המכונה "רצועת השעון" המאפשר קיפול של 360 מעלות.

הטאבלט מגיע בשתי גרסאות, אחת עם ווינדוס והשנייה עם אנדרואיד. לטאבלט מסך מגע IPS בגודל 10.1 אינץ', מעבד של אינטל מסדרת ה-Atom 5X, אחסון פנימי בנפח 64 גיגה, 4 גיגה זיכרון RAM וסוללה שאמורה להספיק ל-15 שעות עבודה. הטאבלט מיוצר משילוב של מגנזיום עם סגסוגת אלומיניום וכדי להבטיח את עמידותו, הוא נבדק במעבדה יותר מ-25,000 פעמים, לדברי החברה.

לנובו יוגה בוק.
במקום מקלדת - שני מסכי מגע.

ה-Yoga Book מצויד במקלדת מגע מובנית עם תאורה אחורית העשויה מזכוכית בשם Halo Keyboard. במקלדת אין מקשים פיזיים והיא תוצג למשתמש רק כשיהיה צורך. המקלדת גם לומדת את הרגלי ההקלדה של המשתמש ומציעה תוכנת חיזוי ולימוד וטכנולוגיית חישה רגישה, כלומר ברגע שתלחצו על אות, תקבלו פידבק בחזרה. המשטח לא משמש רק כמקלדת אלא משמש גם כמשטח ציור ל-Real Pen, עט סטיילוס שאפשר להחליפו בעט רגיל. ניתן להניח כל מחברת על גבי המשטח, לצייר עליה ואז כל מה שתציירו יעבור בצורה אוטומטית למחשב. גודלו של ה-Real pen זהה פחות או יותר לעט דיו רגיל והוא משתמש בטכנולוגיות של חברת Wacom המוכרת מתחום הלוחות הגרפיים.

הדגם עם מערכת הפעלה ווינדוס זמין בארץ בצבע שחור והדגם עם מערכת הפעלה אנדרואיד זמין בצבעים זהב ואפור. מחירם של שני הדגמים מתחיל ב-2,490 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא צריך מקלדת? אפשר להשתמש במשטח לציור./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully