וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתגר האצבע: הטרנד הויראלי החדש שמאיים על הילדים שלכם

1.12.2016 / 10:38

את האתגר הויראלי הזה חייבים לעצור לפני שיהיה מאוחר מדי. הפעם אלו שלוקחים על עצמם את האתגר נדרשים להתפשט ולצלם סלפי מול המראה כשהדבר היחיד שמסתיר את איבריהם המוצנעים זו האצבע המורה שלהם.

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Davison (DavisonVideo)

בלי ששמנו לב, נראה שהרשת מתמלאת לה באתגרים חדשים, שחלקם דורשים מיומנות ויצירתיות על גבול הטעם הטוב וחלקם דוחפים אותנו למקומות מסוכנים מאוד. אתגר בובות הראווה היא דוגמא טובה לטרנד רשת ששמר על שפיותנו ובמקסימום גרף כמה ביקורות קשות על שיתוף בעלי חיים באתגר. בעוד זה הולך ונעלם - צץ לו ברשת אתגר חדש שיגרום לכולנו להתגעגע לימים שהיינו מצטלמים בלי לזוז. הכירו (לצערנו) את אתגר הסלפי באצבע אחת - או בקיצור את "אתגר האצבע". זה הזמן שלכם להרחיק את הילדים מהמסך.

הפעם האתגר מכוון בעיקר לנשים, ובו עליהן להתפשט ולצלם את עצמן מול המראה כשהאצבע המורה שלהן מסתירה את איבריהן המוצנעים. אתם בוודאי שואלים (וחבל שאתם שואלים) איך ניתן לכסות באצבע אחת גם את איבר המין וגם את החזה? אז התשובה היא דרך ההשתקפות שלה. האצבע שמכוונת למראה תפקידה להסתיר את איבר המין - בעוד ההשתקפות שלה תסתיר את החזה. תזוזה אחת לא נכונה ואת נחשפת במערומיך. גאוני, אה? אז זהו שלא.

יש מי שמסתכל על חצי הכוס המלאה ורואה באתגר כלי לחיזוק הביטחון העצמי והגופני אצל נשים, שביכולתן להראות שהן לא מתביישות בגוף שלהן. אולם אי אפשר שלא לראות את הנורה האדומה שמהבהבת מעליו. אם מדובר בילדים ובני נוער מתחת לגיל המותר - וכידוע אוהבי האתגרים הוויראליים הם בעיקר הקהל הזה - התמונות עלולות למצוא עצמן מופצות בבית הספר וגרוע מכך - משמשות כחומר פורנוגרפי לפדופילים. ילדים ובני נוער לא מודעים ליכולת התפוצה והנגישות הקלה לתמונות ברשת. ברגע שזה באוויר, זה כבר לא בשליטתנו.

בנוסף, האתגר המטופש הזה פונה רק לנשים בעלות מבנה גוף רזה במיוחד והוא צפוי להוביל לכמה מקרי בודי שיימינג קשים - ואת האצבע המאשימה יש להפנות לאמן האנימה היפני סקיי-פרידום, שאחת הדמויות המצוירות שלו ביצעה את האתגר בעצמה. המשתמשת איימי דוידסון החליטה לחקות אותה והשאר היסטוריה (הסרטון למעלה)

עוד באותו נושא

טרנד חדש: למה נשים מצטלמות עם עט מתחת לשדיים?

לכתבה המלאה

ברשת תמצאו לא מעט שכבר ביצעו את האתגר הזה, כשחלקן עשו אותו בעירום מלא וחלקן חששו וחשפו רק את החזה או השתמשו בכל כף היד. תראו לאן הגענו.

עוד דוגמאות לאתגר האצבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully