וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוששים מקרינה? כך תגלו אם אנטנה סלולרית מוסתרת לכם ליד הבית

1.12.2016 / 12:02

האם יש בקברתכם או בקרבת ילדכם אנטנה סלולרית? מפה חדשה של אפליקציית easy מאפשרת לגלות היכן ממוקמות כל האנטנות הסלולריות בישראל. הכניסו את הכתובת ובדקו

מערכת וואלה!

(בסרטון: מאבק התושבים ברהט נגד אנטנות סלולריות)

אזור המרכז והעיר תל אביב בפרט, הם הצפופים ביותר בישראל מבחינת נוכחות של אנטנות סלולריות באזורי מגורים. כך עולה ממיפוי מעודכן של האנטנות הסלולריות בישראל שזמין לציבור באפליקציית easy באנדרואיד, באייפון ובאתר החברה. מהמיפוי עולה כי ירושלים, צפון הארץ, ואזורי הדרום ויהודה ושומרון דלילים באופן משמעותי בנוכחות של אנטנות סלולריות בקרבת מגורים.

במפה תוכלו לבדוק את מיקומן של האנטנות הסלולריות ואת מרחקן מבית המגורים, העבודה, גני הילדים ובתי הספר. על כל אחת מהאנטנות מוצג מיקום מדויק, מרחק אווירי מהמיקום הנוכחי של הגולש, החברה המפעילה, עוצמת הקרינה ופרטים על הרישיון במידה שיהיה מי שירצה לברר ולפעול בקשר לנוכחותה.

מיפוי אנטנות סלולריות איזי. יחצ, צילום מסך
מפת האנטנות הסלולריות של easy./צילום מסך, יחצ

באופן כללי, אנטנות סלולריות הן תחת פיקוח של המשרד להגנת הסביבה שאימץ את המלצות משרד הבריאות בנוגע לחשיפה לקרינה. ההמלצות בישראל נחשבות למחמירות מאוד ביחס לאלו של ארגון הבריאות העולמי.

אך למרות זאת, נושא הקרינה מאנטנות סלולריות הקרובות לאוכלוסיה תמיד היה שנוי במחלוקת. בישראל פועלות מעל 8,000 אנטנות סלולריות, חלקן הגדול בתוך שכונות המגורים בערים. בניגוד לטענת החברות הסלולוריות שריבוי אנטנות דווקא מפחית קרינה בגלל הקרבה למכשירים הניידים, בשנים האחרונות, עם התפתחות הסמארטפונים והשירותים הסלולריים, התעצמה גם הקרינה הנפלטת מהן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אנטנה סלולרית. ראובן קסטרו
קרוב לבית?/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully