וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל מה יש את החריץ הקטן הזה בכל הלפטופים?

אילן גלר

6.12.2016 / 8:22

חריץ הפלסטיק הזה נמצא בלפטופים רבים באחד הפינות, הוא לא מתחבר לאף רכיב בתוך הלפטופ אבל יש לו את הפוטנציאל להציל את כל המידע שלכם

מערכת וואלה!

רוב דגמי הלפטופים בשוק (שאינם מתוצרת אפל) מצוידים במגוון כניסות ויציאות מסוגים שונים: חיבורי USB, שקע אוזניות, שקע טעינה, חיבור LAN, חיבור VGA ו-HDMI ועוד. חלקם אף מצוידים בחריצים להכנסת כרטיסי זיכרון ממצלמות, אך לצד כל אלו נתקלים לעתים קרובות בחריץ צר אחד שאיננו מתאים לאף חיבור דיגיטלי בשוק. אם זה לא מסתורי מספיק, הרי שרוב היצרנים אינם טורחים לציין לצדו במה בעצם מדובר, ומותירים את המשתמש לניחושיו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה זה בעצם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובכן, הרשו לנו לחשוף בפניכם את הפיתרון לתעלומה. החריץ הקטן הזה משמש למעשה עבור מנעול קנסינגטון, שהוא מתקן אבטחה פרימיטיבי להפליא עבור הלפטופ, ובכל זאת כנראה אחד האפקטיביים ביותר שתוכלו למצוא. דרך הכניסה הזו ניתן להכניס מנעול תואם, ולאחר הנעילה קשה מאוד לשחרר את המנעול הזה מתוך המחשב מבלי להרוס אותו. המנעולים בדרך כלל קשורים בשרשרת מתכתית, אותה ניתן להצמיד לחפצים כבדים או רהיטים.

מחשב נעול הוא, אם כן, מחשב שהרבה יותר קשה לגניבה פיזית. לכל הפחות יאלץ הגנב לנסות ולנסר את המנעול עצמו או את השרשרת המחוברת אליו, תהליך רעשני שעשוי לארוך זמן ממושך, ועל כן מגדיל את הסיכוי לתפיסתו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • לפטופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully