וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה: צעירות מפתות גולשים ברשת - כדי לסחוט אותם

אילן גלר

6.12.2016 / 8:59

הנערות מאתרות קורבנות פוטנציאליים דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אתרי דייטינג וגם הרשת העסקית לינקדאין. ברוב המקרים הן בוחרות קורבן על בסיס הערכת יכולתו לשלם את הכופר וכמה יש לו להפסיד אם התמונות יופצו

צילום מסך

המשטרה הבריטית מזהירה את תושבי הממלכה מפני תופעה חדשה המסכנת את חייהם של צעירים מצליחים: "נערות פיתוי" הפונות אל קורבנותיהן דרך הרשת, גורמות להן לבצע מעשים מביכים מול המצלמה, ואז מאיימות להפיץ את הצילומים למשפחה ולחברים, אלא אם ישולם להן כופר כסף גדול.

לפי ההודעה, שפורסמה מטעם הרשויות, הנערות מאתרות קורבנות פוטנציאליים דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אתרי דייטינג וגם הרשת העסקית לינקדאין. ברוב המקרים הן מחליטות עם מי לדבר על בסיס הערכת יכולתו של הקורבן לשלם, היותו חבר בקהילה או בעל קרובי משפחה רבים; "אנשים שיש להם מה להפסיד", כך לדברי השוטרים.

במשטרה סבורים כי ארבעה מקרי התאבדות שהתרחשו באנגליה בשנה האחרונה, כולם של גברים בני 18 עד 24, קשורים באופן ישיר לניסיונות הסחיטה הללו. הבריטים סבורים כי נערות הפיתוי נמצאות ברובן במרוקו, חוף השנהב ובפיליפינים, וכבר הגישו בקשה אחת להסגרת אדם המעורב בהונאה בכדי לשפוט אותו באנגליה על אחריות למותו של צעיר בשנת 2013.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סחיטה מינית ברשת. צילום מסך
מתוך הסרטון שהפיצו הרשויות בבריטניה, במטרה להזהיר מפני התופעה./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סחיטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully