וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפונים המובילים של השנה במבחן מהירות. מי ניצח?

אילן גלר

7.12.2016 / 8:21

המבחן כלל הפעלת שמונה אפליקציות שונות בזו אחר זו, כולל משחקים, עריכת וידאו ופתיחת קבצי גרפיקה תלת-ממדית. אייפון 7 הוצב במבחן זה מול חמישה מכשירי אנדרואיד עדכניים - והצליח להגיע ראשון לקו הסיום

מערכת וואלה!

אייפון 7 של אפל נאלץ להתמודד עם ביקורת רבה בכל הנוגע להסרת כניסת האוזניות הסטנדרטית ורגישותו לשריטות (במיוחד בגרסת ה-Jet Black המבריקה), אולם לפחות בתחום אחד הולך ומתגבש קונצנזוס בקרב המומחים: מדובר במכשיר הסמארטפון החזק של שנת 2016, ובפער לא קטן מהמתחרים.

מבחן הביצועים של TechRadar הבריטי מביא עמו חיזוק נוסף לטענה זו. המבחן כלל הפעלת שמונה אפליקציות שונות בזו אחר זו, כולל משחקים, עריכת וידאו ופתיחת קבצי גרפיקה תלת-ממדית. אייפון 7 הוצב במבחן זה מול חמישה מכשירי אנדרואיד עדכניים, וניצח את כולם בקלות. בעוד שלאייפון נדרשו דקה ו-11 שניות על מנת להשלים את כל המטלות, מכשיר הגוגל פיקסל, שסיים את המבחן במקום השני, הזדקק לשתי דקות ושלוש שניות.

למקום השלישי במבחן הגיע מכשיר גלקסי S7 של סמסונג, שסיים את המשימות תוך שתי דקות ו-18 שניות. HTC 10 נזקק לשתי דקות וארבעים שניות ו-LG G5 לא הצליח לפתוח את כל האפליקציות בפחות משתי דקות ו-56 שניות. Xperia XZ של סוני חצה את רף שלוש הדקות בדרכו למטרה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully