וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדדי דדון לבן-אל וסטטיק: 10 הסרטונים הכי נצפים השנה ביוטיוב

7.12.2016 / 12:45

גם האמנים הוותיקים ממשיכים לככב ברשימת הקליפים הנצפים, בהם: אייל גולן, עדן בן זקן ופאר טסי, שזכו רק לפני שבועיים בכפתור הכסף של YouTube, שהוענק להם לכבוד הגעתם ל-100 אלף מנויים

יוטיוב. ShutterStock
עוד שנה חלפה./ShutterStock

כמדי חודש דצמבר, יוטיוב פרסמה היום את רשימת Rewind - סיכום הסרטונים והקליפים הנצפים ביותר במהלך 2016, בישראל וגם בעולם. סטטיק ובן-אל תבורי כובשים את רשימת הקליפים המוזיקליים, ומקומם לא נפקד גם מצמרת רשימת הסרטונים עם פרודיות שנעשו על השירים שלהם. את ניצני ההצלחה של הצמד ניתן היה לראות כבר ברשימת השנתית של 2015 עם הלהיט 'דובי גל' במקום העשירי.

גם האמנים הוותיקים ממשיכים לככב ברשימת הקליפים הנצפים, בהם: אייל גולן, עדן בן זקן ופאר טסי, שזכו רק לפני שבועיים בכפתור הכסף של YouTube, שהוענק להם לכבוד הגעתם ל-100 אלף מנויים בערוץ שלהם ביוטיוב. בניגוד לשנים הקודמות, אפשר לראות נוכחות בולטת מאד של יוצרי רשת מקומיים.

הישראלים שרצו לצחוק השנה הביאו את דדי דדון מארץ נהדרת, למקום הראשון, השני והרביעי. הצחוק המשיך עם יוצרים מקומיים שרכבו על גל ההצלחה של סטטיק ובן-אל תבורי, בהם: הבוטנים, הלל פרודי וערוץ הכיבוד, תחת הכינויים לידוי, אסטמה ושקד פררה.

גם השנה ניתן לראות כי הקהל הישראלי עושה שימוש בפלטפורמה כדי לצפות בתכנים ארוכים, כמו הסרט "לתפור חף-מפשע" על פרשת תאיר ראדה, או חזרה לקטעים אהובים מתוכניות טלוויזיה - כמו גרסת הילדים של דה וויס הערבי של MBC.

ברשימות העולמיות ניתן למצוא את אדל במכונית עם ג'יימס קורדון, את הלהיט היפני pen pinapple apple pen, את הפרסומת של נייק, אתגר הפיכת בקבוקי המים וסרטון מדע המסביר למה נחש הפעמונים מרעיש עם הזנב. רשימת עשרת הסרטונים הנצפים הביאה 550 מיליון צפיות והם נצפו בסך הכול 25 מיליון שעות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

עשרת הסרטונים הכי הנצפים בישראל

עשרת הקליפים הכי הנצפים בישראל

עשרת הסרטונים הכי נצפים בעולם

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully