וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב ביטלה את התביעה נגד הגולש שכינה אותה "זונה" בפייסבוק

7.12.2016 / 14:44

במסגרת הפשרה שהושגה בין הצדדים, גילי גולן שכינה בפוסט בפייסבוק את שרת התרבות "זונה עם פה ג'ורה", יתנצל על הדברים ויסיר את התביעה שהגיש נגדה בגין האלימות שהופנתה כלפיו לאחר שרגב פרסמה את כתובת מגוריו

הסיפור שהסעיר את הרשת בקיץ 2014 מגיע לסיומו: השרה מירי רגב משכה את תביעת לשון הרע שהגישה נגד הגולש גילי גולן שכינה אותה "זונה עם פה ג'ורה" בפוסט בפייסבוק. במסגרת הסכם הפשרה שהוגש היום (ד') לבית המשפט, יתנצל גולן על דבריו ויסיר את התביעה שהגיש נגדה, לאחר שזו תגנה את האלימות שלטענתו הופנתה כלפיו לאחר שרגב פרסמה את כתובת מגוריו והוא נאלץ לעבור דירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שהצית את המהומה./מערכת וואלה!, צילום מסך

ההתנהלות המשפטית בין השניים נמשכה כשנתיים והייתה רוויה בהאשמות, גידופים וקללות שבעיצומן אף הגישה רגב תלונה במשטרה נגד גולן שנסגרה מחוסר אשמה.

במסגרת תביעתה, רגב דרשה מבית המשפט למחוק את התביעה שהגיש כנגדה גולן בשל חסינותה, אולם להשאיר את תביעתה שלה. בית משפט השלום בחיפה דחה את בקשתה ובהמשך קבע כי על השניים להגיע לסיום התיק בפשרה שתהיה מקובלת על הצדדים.

עורכי דינו של גולן, אורון שוורץ, יוגב נרקיס ודורית בלר דה-בר מסרו, כי "בעידן שבו נציגי הציבור איבדו לחלוטין את המצפן הדמוקרטי שלהם, ואת חשיבות השמירה על זכויות היסוד במדינה דמוקרטית. בית המשפט הוכיח, כי הוא מגן על האזרח הקטן מפני כוחו של השליט החזק".

לדבריהם, "בראייה היסטורית אנו בטוחים שהפרשה תהווה ציון דרך של עמידה אזרחית איתנה ונעדרת מורא בתולדות חופש הביטוי שהפך, למצער, למונח שברירי במדינת ישראל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיומים על גולן./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully