וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועה: סמסונג גם נפטרת משקע האוזניות בגלקסי S8

אילן גלר

9.12.2016 / 8:21

לפי הדיווח, הסיבות להחלטתה של סמסונג דומות לאלו שאותן הציגה אפל: רצונה של החברה לפנות מקום במכשיר לטכנולוגיות חדישות, להציג עיצוב דק ומרשים יותר ולשלב מערך סאונד היקפי. לנו קשה להאמין שזה יקרה

צילום מסך

(בסרטון: מבחן התעללות בגלקסי S7 אדג')

סיימתם להתעצבן על אפל, או ללעוג למשתמשי אייפון, בעקבות החלטת החברה להסיר את שקע האוזניות הסטנדרטי ממכשיר אייפון 7? ייתכן בהחלט שבקרוב הסטנדרט ישתנה בהתאם. לפי הדיווחים ברשת, גם מכשיר הדגל הבא של סמסונג, גלקסי S8, לא יגיע עם חיבור האוזניות המוכר, וידרוש מכם להשתמש באוזניות אלחוטיות או כאלו המסוגלות להתחבר לכניסת ה-USB של המכשיר.

לפי הדיווח, שהתפרסם בבלוג הטכנולוגיה SamMobile, הסיבות להחלטתה של סמסונג דומות לאלו שאותן הציגה אפל: רצונה של החברה לפנות מקום במכשיר לטכנולוגיות חדישות, לצד עיצוב דק ומרשים יותר לסמארטפון החדש. שוב, ממש כמו באפל, תצייד סמסונג את הגלקסי הבא ברמקולים סטריאופוניים איכותיים במיוחד, אולי בכדי לפצות במידת מה על אובדנו של חיבור האוזניות האהוב.

הסיבה העיקרית לחשוד בשמועה זו היא כי מדובר למעשה בוויתור תמוה למדי על הזדמנות פז: האם סמסונג באמת תבחר ליישר קו עם אפל, במקום לנסות ולשכנע את לקוחותיה המאוכזבים לעבור צד? כך או כך, לא נאלץ להמתין זמן רב לתשובה הרשמית, שצפויה להגיע עם ההכרזה על המכשיר החדש בחודש פברואר הקרוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סמסונג גלקסי S7. ShutterStock
החור הקטן והמוכר הזה עומד להיעלם?/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully