וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה עולמית: גם לכם פייסבוק פרסם מחדש פוסט ישן?

11.12.2016 / 9:25

בפייסבוק לא התייחסו בכלי התקשורת למקור התקלה, אך מודים בקיומה ומבטיחים לחקור ולתקן אותה בהקדם. ייתכן כי התקלה הזו קשורה למערכת סיכום השנה (Year in Review), המייצרת למשתמשים מצגת אוטומטית של רגעים מרגשים מהשנה שחלפה ומציעה לשתף אותה עם חברים

צילום מסך

האם תמונות שפרסמתם מזמן צצו לפתע מחדש בפיד הפייסבוק שלכם? אל דאגה, אף אחד לא פרץ לכם לחשבון; מדובר בתקלה עולמית שחווה הרשת החברתית בימים האחרונים, ומפרסמת מחדש תמונות ישנות בפיד כאילו הן פורסמו זה עתה, כולל תאריך ושעה עדכניים ולא רלוונטיים כלל למועד הצילום המקורי.

פייסבוק. ShutterStock
גם בישראל התקבלו דיווחים על הצפה של פוסטים ישנים על ידי פייסבוק./ShutterStock

ייתכן כי התקלה הזו קשורה למערכת סיכום השנה (Year in Review), המייצרת למשתמשים מצגת אוטומטית של רגעים מרגשים מהשנה שחלפה ומציעה לשתף אותה עם חברים. בפורום התמיכה הרשמי של פייסבוק משתמשים רבים מתלוננים על התקלה, וחלקם חששו בתחילה כי מדובר בהאקר שהשיג גישה לחשבונם והחל לפרסם מתוכו תמונות באופן אקראי.

בפייסבוק לא התייחסו בכלי התקשורת למקור התקלה, אך מודים בקיומה ומבטיחים לחקור ולתקן אותה בהקדם. סביר להניח כי לאחר הטיפול, הפרסום הכפול יוסר מהפיד. תקלה זו מצטרפת לשגיאה שהתרחשה מוקדם יותר השנה, במהלכה הכריזה פייסבוק בטעות על מותם של כמעט שני מיליארד משתמשים, בהם גם מנכ"ל ומייסד החברה, מארק צוקרברג בכבודו ובעצמו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully