וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג תחסל את כל מכשירי הגלקסי נוט 7 בעולם עם עדכון קטלני

אילן גלר

11.12.2016 / 9:22

בסמסונג מסבירים כי מטרת העדכון היא לכפות על לקוחות, שמסיבה כלשהי בחרו שלא להחזיר עד כה את המכשיר ליצרנית, לעשות זאת בהקדם. עד כה רמת ההיענות לריקול עומדת על כ-93 אחוזים, לטענת החברה

צילום מסך

מכשיר הגלקסי נוט 7 של סמסונג יגיע החודש באופן רשמי לסוף דרכו. לאחר שהיצרנית הדרום-קוריאנית הודיעה על ביטול ייצורו של המכשיר ואיסוף כל המכשירים שכבר נמסרו ללקוחות, יופץ החודש עדכון תוכנה שיגרום לנוט 7 להפסיק להיטען. הגרסה האירופית של המכשיר תיטען רק עד ל-30 אחוזים מהסוללה, ואילו הגרסה האמריקנית לא תיטען כלל.

בסמסונג מסבירים כי מטרת העדכון היא לכפות על לקוחות, שמסיבה כלשהי בחרו שלא להחזיר עד כה את המכשיר ליצרנית, לעשות זאת בהקדם. בסמסונג אומרים כי רמת ההיענות עד כה עומדת על כ-93 אחוזים, אך מתוך דאגה לביטחון הלקוחות וכדי למנוע מקרי פיצוץ נוספים, מעוניינת החברה להמשיך בקמפיין האיסוף עד המכשיר האחרון.

גלקסי נוט 7. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
חיסול ממוקד. נוט 7./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

תגובה לא צפויה למהלך הגיעה דווקא מכיוונן של ספקיות הסלולר בארה"ב. וריזון, מהגדולות שבספקיות במדינה, הודיעה כי לא תשתף פעולה עם העדכון המחסל מאחר שהיא לא מעוניינת לכפות על לקוחותיה להישאר ללא טלפון סלולרי. רוב הספקיות האחרות הודיעו שיחכו עם העדכון עד לאחר חג המולד וערב השנה החדשה.

עד לרגע זה, עדיין לא ברור לחלוטין מה בעצם גרם למכשירי הנוט 7 להתפוצץ. בעוד שהחשד הראשוני הצביע על תאי סוללה תקולים, שהתחממו יתר על המידה בעת טעינתם. מומחים בתחום סבורים כעת כי לסוללה הכימית לא נותר די מקום בתוך מארז המכשיר להתפשט ולהתרחב, תהליך טבעי המתרחש בעת הטעינה, וזה מה שהפך את הפאבלט עטור השבחים של סמסונג לפצצת זמן מתקתקת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully