וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמכר למשחק של קייט אפטון בסמארטפון ובזבז בו מיליון דולרים

אילן גלר

12.12.2016 / 7:53

משחק האסטרטגיה Game of War הצליח לסחוף את קווין לי, רואה החשבון המושחת, מספיק כדי שישלוף את הארנק בכל פעם מחדש. סכום הרכישות הממוצע של שחקנים במשחק הזה עומד על 550 דולרים - מעט פחות מקווין

צילום מסך

ביום חמישי האחרון הודה קווין לי, רואה חשבון בן 45 מקליפורניה, כי במהלך שבע השנים האחרונות מעל בכספי מעסיקיו וגרף לכיסו סכום של כמעט חמישה מיליון דולרים. את רוב הכסף הוציא על פינוקים צפויים למדי: ניתוח פלסטי, מכוניות יוקרה, חברות במועדון גולף אקסקלוסיבי וכרטיסי VIP למשחקי נבחרת הפוטבול המקומית. אולם לא פחות ממיליון דולרים בחר לבזבז קלי ברכישות שביצע במשחק מובייל אחד.

כותר האסטרטגיה Game of War, המשווק בקמפיין טלוויזיוני מושקע בכיכובה של קייט אפטון, הצליח לסחוף אותו מספיק כדי שישלוף את הארנק בכל פעם מחדש. במהלך המשחק, המשתתפים מוזמנים לרכוש שדרוגים לדמויות וחיזוקים שונים שיאפשרו להם לנצח בקרבות, ולפי נתוני החברה סכום הרכישות הממוצע של שחקנים במשחק עומד על 550 דולרים. קווין, כאמור, הוציא מעט יותר כסף, ולא ברור כיצד בחברת הפיתוח לא שמו לב להוצאה הקיצונית הזו.

מאחר ולקווין אין כל אפשרות להשיב את סכומי הכסף העצומים שאותם גזל, הוא צפוי לרצות עונש מאסר של עד 20 שנה, שיחל בחודש מאי הקרוב. מעניין האם כעת ידרדר המשחק ממעמדו כאחד ממשחקי האייפון הרווחיים בעולם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

Game Of War. צילום מסך
הפרזנטורית של המשחק - הדוגמנית קייט אפטון./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • Game Of War

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully