וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג השיקה בישראל את גלקסי J7 Prime ו-J5 Prime

11.12.2016 / 10:20

לגלקסי J7 פריים מסך 5.5 אינץ' Full HD, מעבד מתומן-ליבות 1.6 גיגה-הרץ, 3 גיגה זיכרון RAM וזיכרון פנימי לאחסון בנפח של 16 גיגה; אחיו הקטן אפילו יותר חלש עם מסך יותר קטן. המחיר? 1,599 ל-J7 ו-400 שקלים פחות ל-J5

צילום מסך

(בסרטון: פרסומת הודית לסמסונג גלקסי J7 פריים)

חברת סמסונג השיקה היום בישראל שני מכשירי ביניים מסדרת J - גלקסי J5 פריים וגלקסי J7 פריים. לראשונה, שני המכשירים יוצעו לרכישה באינטרנט בלבד במהדורה מוגבלת למשך חודש. סדרת גלקסי J מוכרת בתור הסדרה הפחות שווה של סמסונג (לעומת סדרת ה-S) אך לדברי החברה, שני המכשירים מציעים ביצועים טובים בדגש על מהירות ואבטחת מידע משופרת.

לגלקסי J7 פריים מסך 5.5 אינץ' Full HD, מעבד מתומן-ליבות 1.6 גיגה-הרץ, 3 גיגה זיכרון RAM, זיכרון פנימי לאחסון בנפח של 16 גיגה עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD, סוללת 3,300 מיליאמפר-שעה, מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל וקדמית של 8 מגה-פיקסל. הוא מגיע עם גוף מתכתי אחיד ומערכת הפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו (לא העדכנית ביותר כיום). מחירו: 1,599 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל./מערכת וואלה!, צילום מסך

גלקסי J5 פריים אפילו יותר חלש והוא מגיע עם מעבד מרובע-ליבות 1.4 גיגה-הרץ ו-2 גיגה זיכרון RAM. יש לו מסך HD בגודל 5 אינץ', סוללת 2,400 מיליאמפר-שעה, מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל וקדמית של 8 מגה-פיקסל. הוא מגיע עם אותו גוף מתכתי אחיד ומערכת הפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו. מחירו: 1,199 שקלים.

שני הדגמים מצוידים בחיישן טביעת אצבע ומוצעים למכירה בארץ בשני צבעים: זהב ושחור. המכשיר נמכר בחבילה הכוללת כרטיס הרחבת זיכרון של 64 גיגה, מטען לרכב ומעמד מגנטי לרכב.

"לראשונה אנו מתחילים לשווק מכשירים באמצעות האינטרנט, כך שהלקוחות יוכלו לרכוש מכשיר מתקדם, עם האחריות הרשמית של היצרן, ללא צורך לגשת לחנויות", אמר אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פרסומת הודית לסמסונג גלקסי J7 פריים. צילום מסך
מעט מאוד זיכרון פנימי מובנה לאחסון./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully