וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל השיקה את האוזניות האלחוטיות - לפני שהבינה איך לגרום להן לעבוד

אילן גלר

12.12.2016 / 9:18

את שקע האוזניות אפל מיהרה להסיר ולחשוף את האוזניות האלחוטיות החדשות, אבל תאריך השקתן האמיתי עדיין לא נראה באופק. הסיבה: מהנדסיה של אפל עדיין לא מצאו פתרונות לחלק מהבעיות הקריטיות. זה אומץ

צילום מסך

אוזניות ה-AirPods האלחוטיות של אפל הוצגו לצד אייפון 7 בתחילת חודש ספטמבר, אך אל תחפשו אותן על מדפי החנויות, או באתרי הקניות: השקתן נדחתה שוב ושוב, ונראה שכלל לא יצאו לשוק השנה. כעת מדווח מגזין וול סטריט ג'ורנל על הסיבה לכך: החברה הכריזה על האוזניות החדשות לפני שבאמת ידעה כיצד לייצר אותן, ומהנדסיה של אפל עדיין לא מצאו פתרונות לחלק מהבעיות הקריטיות.

בעיה אחת היא הצורך לסנכרן את שתי האוזניות, שפועלות למעשה בנפרד זו מזו. ברוב האוזניות האלחוטיות אוזניה אחת אחראית לקבלת האות הדיגיטלי מהמכשיר ומעבירה אותו לאוזן השנייה, אך ב-AirPods כל אחת מהאוזניות קולטת אות דיגיטלי ייחודי משלה ויש צורך להבטיח ששתיהן תפעלנה בו-זמנית. בנוסף, באפל מחפשים דרכים להגדיל את אורך חיי הסוללה, ולסייע למשתמש כשהוא מאבד את אחת האוזניות (ומאחר והן לא קשורות בחוט זו לזו, מדובר בתסריט סביר).

ייתכן כי הבעיות הללו לא נתגלו בשלב הפיתוח הראשוני של המוצר, אך צצו כשניסתה אפל לעבור לייצור המוני. החברה עצמה לא הגיבה עד כה באופן רשמי לדחיות, וטרם סיפקה תאריך השקה חדש למוצר שהיה אמור להגיע לחנויות בסמוך להשקת אייפון 7, כאלטרנטיבה למשתמשים המאוכזבים מהסרת חיבור האוזניות הסטנדרטי מהמכשיר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

איירפודס של אפל. צילום מסך
העיקר הסירו את שקע האוזניות./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully