וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורקינט הליכון - אחד מכלי התחבורה ההזויים שראיתם

אילן גלר

14.12.2016 / 6:26

ה-Lopifit מצויד במנוע חשמלי המסוגל להניע את הגלגלים באיטיות מסוימת בכוחות עצמו, ומאיץ למהירות של עד כ-27 קמ"ש כשצועדים על ההליכון. מי שניסה את הכלי מדווח שהוא לא פשוט אבל ברגע שמתרגלים הוא די יעיל

צילום מסך

ברואין ברגמיסטר הוא מהנדס ויזם הולנדי, ששאל את עצמו יום אחד שאלה מעט מוזרה: "כיצד ניתן להשתמש בהליכון מחוץ לבית?". כנראה שאף אחד לא היה בסביבה לענות לו "פשוט הולכים על המדרכה", שכן במהלך כמה שנים פיתוח ברואין מכשיר שענה על חזונו המטורף. התוצאה - Lopifit, מעין אופניים או קורקינט חשמליים המחליפים את הדוושות במשטח הליכה.

ה-Lopifit מצויד במנוע חשמלי המסוגל להניע את הגלגלים באיטיות מסוימת בכוחות עצמו, ומאיץ למהירות של עד כ-27 קמ"ש כשצועדים על ההליכון. על הכידון עצמו נמצאת ידית אחת שמאפשרת לעצור את מסלול ההליכה ולנוח לכמה רגעים בעוד שהאופניים ממשיכים לנסוע, וידית שנייה המשמשת להפעלת הבלמים ועצירת הכלי כולו. לפי דיווחי הנסיינים, נדרש זמן מה על מנת להתרגל לרעיון, אך לאחר מכן מדובר בכלי תחבורה יעיל למדי.

למעשה, למרות שהושק באופן רשמי בשנת 2014, רק עתה מסוגלת החברה שאותה הקים ברגמיסטר לענות לדרישה מצד מאות הלקוחות שביקשו לרכוש לעצמם את ה-Lopifit, למרות מחירו העומד על כ-2000 אירו. אולי בקרוב נראה את הכלי המוזר הזה משייט גם ברחובות תל אביב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

קורקינט הליכון חשמלי. צילום מסך
נראה מטופש, וגם לא בטוח שעושים כושר טוב יותר מאופניים./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אף אחד לא רוצה לנסות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully