וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: אפליקציות שוות למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

12.12.2016 / 11:08

ארגנו את המטלות שלכם בצורה אולטימטיבית, צלמו תמונות נהדרות בשחור-לבן, התאימו ערכת נושא חדשה לחורף ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Feelca b&w

רוצים לתעד את החורף בעזרת ממשק צילום שחור-לבן מיוחד ונוח לתפעול? האפליקציה תאפשר לכם חופש מוחלט ושליטה בפרמטרים השונים, מפוקוס דרך רגישות לאור ועד לסרט הצילום בו תשתמשו על מנת לתעד את העולם סביבכם. האפליקציה מדמה מצלמת סרט ישנה, הן בממשק שלה (גב של מצלמת פילם ישנה) והן באפשרויות אותן היא מספקת (שליטה מוחלטת על החשיפה).

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2Do - Reminders & Personal Planner

האפליקציה מאפשרת לכם לנקוט בגישה שונה לחלוטין בכל הנוגע לניהול משימות, ותוכל לסייע לכם להתמקד במה שחשוב ביותר עבורכם. תוכלו ליצור בקלות משימות שונות, החל ממטלות בית קטנות ועד לפרויקטים גדולים בעבודה - צרפו תתי משימות והערות והגדירו התראות שיסייעו לכם לעקוב אחר כלל המשימות ולסיים אותן בהצלחה. תוכלו לשתף משימות ולסנכרן אותן עם היומנים שלכם כך שכל המידע שלכם יהיה מוגבה בכמה פלטפורמות. כמו כן, תוכלו להגן על האפליקציה עם סיסמה כך שהמידע בה יהיה נגיש עבורכם בלבד.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 56.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיוב בטוח - התראות על חיובים

האפליקציה מרכזת במקום אחד את נתוני כרטיסי האשראי, לרבות חיובים ומסגרת פנויה, נותנת התראה על כל חיוב שמבוצע ומאפשרת לסמן הערות על כל חיוב. ניתן לעבור על החיובים, לסמנם כתקינים או לא, ולעקוב אחר ההוצאות במהלך החודש. האפליקציה תומכת בכרטיסי האשראי: ישראכרט, כאל, לאומי-קארד, אמריקן אקספרס ודיינרס.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | האפליקציה מוצעת בחינם לרגל השקה, אך צפויה להיות זמינה בתשלום בעתיד.

Black Steel TSF Shell Theme

רוצים ליהנות מאווירה חורפית במכשיר הסמארטפון? הורידו ערכת נושא חדשה ומדליקה הכוללת ארבעה רקעים מתכתיים ואייקונים שמתאימים למראה הקריר והאפרפר. הערכה כוללת יותר מ-150 אייקונים שונים שיותאמו מרגע הורדת הערכה וישדרגו את נראות המכשיר שלכם באורך פלא. תוכלו ליהנות לא רק ממראה חדשני אלא גם מפונקציות נוספות שישדרגו את חווית השימוש שלכם.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 5.70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully