וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדם מהצפוי: אנדרואיד 7.0 נוגט זמין להורדה במכשירי LG G5 בישראל

13.12.2016 / 8:46

אנדרואיד נוגט כוללת שיפורים רבים הנוגעים ליציבות ואבטחת מערכת ההפעלה, כמו גם כמה חידושים מעניינים כדוגמת תמיכה בהפעלת שתי אפליקציות זו לצד זו במסך מפוצל, ועיצוב חדש להתראות מסך הנעילה

מערכת וואלה!

כחודשיים אחרי ההשקה בעולם (כשקצב חדירת העדכון עומד על פחות מאחוז אחד), LG ישראל הודיעה כי החל מאתמול (יום ב'), צפויים להתעדכן מכשירי LG G5 בישראל לגרסה החדשה של מערכת ההפעלה של אנדרואיד - אנדרואיד 7.0 נוגט. הראשונים שנהנו מגרסה זו בישראל, במכשיר חדש מהקופסה, היו רוכשי הפאבלטLG V20 , שהושק בתחילת נובמבר. בחודש אוגוסט עודכן מכשיר נקסוס 5X (מתוצרת LG) בגרסה החדשה של אנדרואיד, והמכשיר הבא של החברה, הצפוי לזכות בעדכון, הוא LG G5 SE.

אנדרואיד נוגט כוללת שיפורים רבים הנוגעים ליציבות ואבטחת מערכת ההפעלה, כמו גם כמה חידושים מעניינים כדוגמת תמיכה בהפעלת שתי אפליקציות זו לצד זו במסך מפוצל, ועיצוב חדש להתראות מסך הנעילה. זהו גם העדכון האחרון שידרוש כיבוי המכשיר והפעלתו מחדש למשך זמן ממושך, שכן מעתה והלאה עדכוני מערכת ההפעלה יותקנו ברקע ויופעלו באופן מידי.

LG G5 אנבוקסינג. עריכה: עומרי וייס, מערכת וואלה!
מערכת ההפעלה המעודכנת זמינה להורדה./מערכת וואלה!, עריכה: עומרי וייס

הגרסה המעודכנת של מערכת ההפעלה מצוידת באפליקציית Google In App, שמסייעת למשתמשים למצוא תוכן לא רק מהאפליקציות המובנות כמו אנשי קשר, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט ותמונות, אלא גם מאפליקציות שהותקנו על ידי המשתמשים.

עדכון ה-FOTA המוקדם, מאפשר מעתה גם ללקוחות ה- G5, המנויים בחברת פרטנר, ליהנות משירות WiFi Calling, המאפשר מעבר אוטומטי לניהול שיחות על גבי רשת אינטרנט אלחוטית (WiFi), ובכך מרחיב את הכיסוי של הרשת גם למקומות כמו מקלטים וחניונים תת-קרקעיים. שירות WiFi Calling ניתן ללקוחות פרטנר בעלי מכשירים תומכים ללא תוספת תשלום, וללא צורך באפליקציה או התקנת תוכנה ייעודית. שיחות יוצאות המתבצעות על גבי רשת ה- WiFi לא נגרעות ממספר הדקות בחבילה של המנוי. השירות פועל בשלב זה בתחומי ישראל בלבד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully