וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרואיד: כך תחביאו קבצים חשובים באפליקציית המחשבון

אילן גלר

13.12.2016 / 9:07

האפליקציה הגאונית Smart Hide Calculator תראה ותתפקד בדיוק כמו המחשבון הרגיל במכשירי אנדרואיד, ורק הקשת הסיסמה הסודית תחשוף את ממשק ניהול הקבצים המוסתר, שם תוכלו להחביא כל מה שתרצו

צילום מסך

מכשירי הסמארטפונים מכילים פרטים אישיים רבים, קבצי מדיה פרטיים ומידע שרלוונטי לעיניים מסוימות בלבד. כדי להגן על המידע מפני זרים יש לא מעט מנגנוני אבטחה אבל מה לגבי אנשים שעשויים להשיג גישה לגיטימית למכשיר? נגדם פותחה האפליקציה הגאונית Smart Hide Calculator, שתאפשר לכם להחביא את הקבצים במקום שבו אין כמעט סיכוי שמישהו יחפש אותם, או ימצא אותם - אפליקציית המחשבון.

כדי להתחיל, יהיה עליכם להוריד ולהתקין את האפליקציה עצמה דרך ה-Play Store. לאחר ההפעלה הראשונה, תתבקשו לקבוע סיסמה ייחודית, המורכבת משילוב ספרות. כדאי לבחור משהו מסובך ולא מובן מאליו, אך גם צירוף אקראי לחלוטין יעבוד (רק אל תשכחו אותו). לאחר קביעת הסיסמה, ובעת כל הפעלה נוספת של האפליקציה, האפליקציה תראה ותתפקד בדיוק כמו המחשבון הרגיל במכשירי אנדרואיד. רק הקשת הסיסמה הסודית, ולאחריה סימן השווה (=) תחשוף את ממשק ניהול הקבצים המוסתר.

ממשק זה מאפשר לכם לבחור אילו קבצים להחביא (Hide Files) ואילו קבצים חבויים להחזיר בחזרה לזיכרון הרגיל של המכשיר (Unhide Files). אם המכשיר שלכם פרוץ (Root), תוכלו גם להסתיר אפליקציות שלמות באותו אופן, כך שמשתמשים אחרים לא יוכלו לראות אותן כלל בעת השימוש בסמארטפון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אפליקציית מחשבון סודי. צילום מסך
מכניסים את הסיסמה, לוחצים על "+" ומגיעים לממשק הניהול. בשאר הזמן זה פשוט מחשבון./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully