וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים זועמים: וואווי מציעה משרה ב"פלסטין הכבושה 1948"

13.12.2016 / 14:02

בין דרישות התפקיד בלינקדאין נכתב כי על המועמד להיות "אמין, חרוץ, עובד תחת לחץ", "היכרות עם עולם הלוגיסטיקה", "יתרון לדוברי עברית או ערבית" ובסוף נכתב כי "המשרה ממוקמת בפלסטין הכבושה". נציגת וואווי בישראל: "מדובר בעובד שפרסם על דעת עצמו והוא יטופל משמעתית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארץ ישראל על רקע לוגו וואווי./מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת החברתית לינקדאין מיועדת עבור הקהילה העסקית. גולשים רבים נעזרים בה לאיתור משרות וגם המעסיקים למדו שכדי לקבל קורות חיים רבים, עדיף לפרסם שם במקביל לאתרי הדרושים. לרוב הגולשים באתר מקפידים לשמור על תקינות פוליטית אבל הצעת משרה אחת של וואווי הצליחה לעורר את זעמם של הגולשים בישראל.

הצעת המשרה לתפקיד של מנהל שחרור מהמכס (Customs Clearance Manager) פורסמה לפני שמונה ימים ונצפתה על ידי יותר מאלף גולשים. כמו כל משרה באתר, היא כוללת תיאור של התפקיד, הכולל "תיאום עם פקידי המכס", "דיווח להנהלת וואווי" ועוד. ובנוסף צורפה רשימה ארוכה של דרישות, האחרונה שבהן פוליטית במיוחד.

בין הדרישות נכתב כי המועמד למשרה צריך להיות "אמין, חרוץ, עובד תחת לחץ", "היכרות עם עולם הלוגיסטיקה", "ניסיון של שנתיים לפחות", "יתרון לדוברי עברית או ערבית" ובסוף נכתב כי "המשרה ממוקמת בפלסטין הכבושה 1948".

מפרסם המשרה, לפי האתר, הוא גולש בשם עבדאללה אל-עלאוויאת (Abdulla Al-Alaiwat) המוגדר, לפי הפרופיל שלו, כמומחה גיוס של וואווי בבחריין. מאלפא טלקום, יבואנית וואווי בישראל, נמסר בתגובה: "מבדיקה ראשונית של הנושא עולה כי מדובר בעובד אחד בודד שהחליט על דעת עצמו, בניגוד למדיניות החברה, להעלות את הפרסום לרשת. העובד מטופל בכל האמצעים המשמעתיים על ידי ההנהלה העולמית שתמצה עימו את הדין. חברת וואווי מדגישה כי הדברים מנותקים מעמדתה ומדובר בעובד אחד שסרח ופעל בניגוד למדיניות החברה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימו לב לסעיף 9./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • וואווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully