וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לייק: הישראלית המוכשרת שמפסלת בפיתות

חן חסון

16.12.2016 / 8:11

כשבתה עלתה לכיתה א' וסירבה לאכול, גילת אורקין החליטה להפוך את השגרה להרפתקה והחלה להכין כריכים מושקעים, בהתאם לתאריך של כל יום. עם הזמן האמנות שלה השתכללה וכיום הפרופיל שלה הוא אחד המרעננים ברשת

צילום מסך

כולנו מכירים את הפרופילים הידועים של הדוגמניות, הסלבס ושאר הירקות באינסטגרם, אבל בנבחי הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות מסתתרים פרופילים מאוד מעניינים ומושקעים; הם עדיין קטנים, אין להם מאות אלפי עוקבים, מפעיליהם לא השתתפו בריאליטי אבל התוכן שלהן יוצא דופן ומסקרן מאוד.

מדי חודש נציג לכם פרופיל ששווה לעקוב אחריו ונכיר לכם את מי שעומד מאחורי הפרופיל. הפעם אנחנו ממליצים לכם להכיר את @year_of_the_sandwithch, שמדי יום מציין אירוע המתקיים באותו תאריך בצורת דמות העשויה מלחם. כמה תמונות להמחשה:

מאחורי הפרופיל
גילת אורקין, עובדת בתור כתבת טכנית בחברת היי-טק, אימא לשתי בנות.

למה פתחת את הפרופיל?
את הפרופיל הנוכחי התחלתי אחרי שיחה עם חברים, שאמרו לי שכדי לעלות מדרגה ולחשוף את אמנות הפיתה שלי, עלי ליצור פרופיל חדש וייעודי רק לכריכים ועבודות אחרות שאני עושה עם אוכל.

איך הגעת דווקא לתוכן הזה?
עם הכריכים התחלתי כשאילון עלתה לכיתה א', בהיותה סרבנית אוכל נאלצתי למצוא דרכים יצירתיות לגרום לה לאכול. זו הייתה ההתחלה. כדי שזה לא יהיה סתם משחק באוכל, כל כריך שנעשה קשור לאירוע שקרה באותו התאריך בעבר (אז על הדרך אני גם מלמדת אותה קצת ידע כללי, היסטוריה, פוליטיקה וכו'). בהתחלה הכריכים היו יותר פשוטים ולאט-לאט הייתה אבולוציה.

עם הפורטרטים התחלתי לפני כשנה וחצי. הבסיס תמיד פיתה כי זה חומר גלם הכי קרוב לקנבס שמצאתי ממזון. היום החשבון יותר אומנותי וכמובן הכי חשוב שיהיה כיפי ומצחיק עד כמה שאפשר.

לפני כשנה גילתה אותי באינסטגרם האמנית, קרן שפילשר, שדרכה הגעתי לאירוע אוכל ואומנות ומשם הדברים התחילו להתגלגל. כולל תערוכה של שלטי חוצות של אישים ישראליים שהתקיימה בקיץ בחולון, שכלל תמונות של דמויות שעשיתי מפיתות כמו מנשה קדישמן, שושנה דמארי, שייקה אופיר, ספי ריבלין ועוד.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

כמה זמן את משקיעה בפרופיל בכל יום?
אני משקיעה המון בפרופיל. בין 3-6 שעות כל יום, במקביל לעבודה במשרה מלאה. אבל אני באמת חושבת שעליתי על משהו מאוד ייחודי וכיפי. אני מעלה עבודה אחת כמעט כל יום, ואם במקרה נדיר אני מחסירה, ישר שולחים לי הודעות בפרטי האם קרה משהו?

איך את רואה את הפרופיל בעוד שנה?
השאיפה שלי היא באמת להתפתח ולעלות מדרגה בעזרת הפרופיל, אשמח ליותר חשיפה אמנותית וארצה להשתתף בעוד תערוכות ואירועי אוכל ואמנות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

חן חסון הוא ממייסדי beaverQ, מערכת המקשרת בין מובילי רשת לבין מותגים על בסיס ניתוח העוקבים שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully