וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית המסרים הישראלית הזאת תופסת תאוצה בקרב צעירים בעולם

אילן גלר

16.12.2016 / 7:10

Houseparty היא אפליקציה המתמקדת בשיחות וידאו מרובות משתתפים. בכל שיחה יכולים להשתתף עד שמונה אנשים, ללא כל צורך בתיאום או הרשמה מראש. בסוף השבוע האחרון אף עקפה את פייסבוק בדרכה להתברג ברשימת עשרת האפליקציות החינמיות הפופולריות ביותר לאייפון

מערכת וואלה!

שוק אפליקציות המסנג'ר לצעירים הוא אחד הלוהטים בתעשיית הטכנולוגיה, וקשה מאוד לחדור אליו ולהתחרות במותגים מבוססים כדוגמת ווטסאפ, פייסבוק וסנאפצ'ט. אולם אפליקציה אחת בשם Houseparty מצליחה בינתיים במשימה, ובסוף השבוע האחרון אף עקפה את פייסבוק בדרכה להתברג ברשימת עשרת האפליקציות החינמיות הפופולריות ביותר לאייפון.

Houseparty היא אפליקציה המתמקדת בשיחות וידאו מרובות משתתפים. בכל שיחה יכולים להשתתף עד שמונה אנשים, ללא כל צורך בתיאום או הרשמה מראש - פשוט שולחים לחברים קישור שמכניס אותם באופן מידי לשיחת ועידה. לפי הנתונים, מדובר בלהיט; יותר משני מיליון אנשים השתמשו באפליקציה בחודש האחרון, ובממוצע כל אחד מהמשתתפים משתתף בכחמש שיחות מדי יום.

למרות ש-Houseparty טרם הציגה מודל כלשהו, שאמור להניב לחברה רווחים, היא כבר זוכה להתעניינות רבה מצד המשקיעים ולפי הדיווחים גייסה לאחרונה סכום של 50 מיליון דולרים לצורך המשך הפיתוח. מאחורי הקלעים נמצאים יזמים ישראלים, בראשם המנכ"ל בן רובין שכבר הספיק להשיק בשנת 2015 את אפליקציית הווידאו Meerkat שזכתה אף היא לפופולריות מסוימת בטרם דעכה. נקווה ש-Houseparty תהיה סיפור הצלחה הרבה פחות קצר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד 8 משתתפים בשיחת וידאו./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • HOUSEPARTY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully