וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טק ניישן: בעולם מפרגנים לגט טקסי, קיבוץ חניתה באקזיט ענק

16.12.2016 / 8:12

ביזנס אינסיידר דירג 21 אפליקציות ישראליות מבטיחות, כמה ירוויחו חברי הקיבוץ, Wix בדרך לכבוש שוב את הסופרבול וגם את הביקור הבא במוזיאון לא תשכחו. החידושים, הפיתוחים, הגיוסים וכל מה שמעניין בשבוע החולף בהיי-טק הישראלי

מערכת וואלה!

(בסרטון: הפרסומת של Wix מסופרבול 2016)

האפליקציה הקולית ביותר בישראל: גט (טקסי)

אתר ביזנס אינסיידר דירג את חברות הסטארט אפ המעניינות ביותר שצמחו בישראל תוך כדי שהוא מציין שארץ הקודש היא מעצמת סטארט אפ, לפחות ביחס לגודלה. אפליקציית Gett (לשעבר גט טקסי) קטפה את המקום הראשון בדירוג. באתר מציינים את ההשקעה המכובדת של פולקסווגן, כ-300 מיליון דולר, בחברה הישראלית וצופים לה עתיד מזהיר והכפלת כמות העובדים. את המקום השני קטפה waze, אפליקציית הניווט ששינתה את חיי הנהגים בעולם. למקום השלישי הגיע "סירין", סטארט אפ לייצור סמארטפונים לעשירים – עם תג מחיר של 10,000 דולר למכשיר. עוד זוכות מעניינות: וייבר במקום השישי, מובילאיי במקום התשיעי ו-WIX במקום העשירי.

גט טקסי. רונן בוידק,
האפליקציה השווה בישראל, Gett./רונן בוידק

Wix שוב בסופרבול

ואפרופו Wix: החברה הודיעה כי תשדר השנה, בפעם השלישית, פרסומת במהלך גמר הסופרבול של ליגת הפוטבול האמריקנית. המשחק ישודר ברשת FOX ב-5 בפברואר 2017, ומדובר באחד מהמשדרים עתירי הרייטינג בארה"ב. החברה הישראלית שמאפשרת לעסקים ארגונים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים להקים אתרי אינטרנט וליצור ולנהל נוכחות מקצועית ודינמית ברשת, קנתה זמן שידור בעלות של 5 מיליון דולרים עבור 30 שניות. "הסופרבול הוא רכיב חשוב במאמצי השיווק שלנו שכן זוהי דרך מצוינת להגיע למעריצים שלנו, ללקוחות פוטנציאליים וללמעלה ממאה מיליון צופים במשחק הפופולרי", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של החברה. ומה צפוי השנה בפרסומת? כרגיל, בחברה רוצים להפתיע ולא חושפים הרבה, "לפרסומות השלישית שלנו בסופרבול רצינו לספר את הסיפור של Wix בעצמנו ולהציג את הכוח הקריאטיבי שלנו", אומר שי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Wix בדרך/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהביקור במוזיאון הופך למשחק

איך משכנעים ילדים להחליף צפייה בטלוויזיה או משחק במחשב ובסמארטפון בביקור במוזיאון? אם תשאלו את יוצרי מיוזלופ (Museloop) שהשיקו השבוע את האפליקציה הנושאת את אותו השם ושהופכת כל ביקור במוזיאון למשחק אינטראקטיבי. האפליקציה משמשת כלי לתיווך בין מוצגים במוזיאון לילדים ובני נוער, ומשלבת משחק ותוכן ליצירת למידה משמעותית. התכנים משתנים בין התערוכות והתצוגות השונות ומפותחים בשיתוף פעולה עם המוזיאון המארח. בשלב זה, האפליקציה זמינה לביקור בשלושה מוזיאונים (מוזיאון ישראל, מוזיאון תל אביב ובית התפוצות) ובמהלך 2017 צפויה להשתלב בכ-10 מוזיאונים ברחבי הארץ. מיוזלופ זמינה להורדה בחינם בעברית ובאנגלית לאנדרואיד ולאייפון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיוזלופ, המוזיאון הופך למשחק./מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגה לגיימרים

חובבי המשחקים שבינינו בוודאי ישמחו לשמוע על כנס הגיימרים "GAME ON" שייערך ב-21 וב-22 בדצמבר במתחם G סינמה סיטי בראשון לציון. מה תוכלו למצוא שם? בעיקר הרצאות ופאנלים בתחום הגיימינג של מומחים, יוטיוברים מובילים ושחקנים ברמה עולמית. עוד במסגרת הכנס, גמר החורף בתחרויות משחקי Overwatch , Counter Strike ו-League of Legends וטורניר FIFA 2017. כמו כן, ייערך טקס פרסי הגיימינג של ישראל בו ייבחרו בין היתר, משחק השנה, המשחק המאכזב של השנה ויוטיובר השנה. מעבר לדוכני מציאות מדומה, תיערך תחרות קוספליי עם מיטב הקוספליירים בארץ ובמתחם יפוזרו כ-150 עמדות משחק חופשיות על גבי קונסולות XBOX ONE, קונסולות PLAYSTATION 4, מחשבי גיימינג, קונסולות רטרו ישנות וארקיידים.

האקזיט של קיבוץ חניתה

הקיבוץ הגלילי מכר השבוע את חברת קוטלב חניתה לאייברי דניסון מארה"ב תמורת 75 מיליון דולרים. החברה, שנוסדה ב-1983, מייצרת ומשווקת ציפויים לשיפור החיסכון באנרגיה, לבטיחות ולעמידות של מוצרים שונים, עבור מגוון יישומים תעשייתיים ומסחריים. לחברה תשתית לוגיסטית שכוללת מרכזי מכירות ותמיכה בארה"ב, סין, גרמניה, אוסטרליה ובמדינות נוספות. בשנת 2015 רשמה חניתה מכירות של כ-50 מיליון דולר ויש לה למעלה מ-220 עובדים, אשר מרביתם ממוקמים במטה החברה בקיבוץ חניתה בגליל המערבי. לפי הפרסומים השונים, כל חבר קיבוץ יזכה בכ-200-300 שקלים כתוצאה מהעסקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפעל קוטלב חניתה./מערכת וואלה!, צילום מסך

גן-מדעי טכנולוגי בקרית מלאכי

לוקהיד מרטין, החברה שמייצרת את ה-F-35 המהולל שנחת השבוע בישראל, יזמה את הקמתו של גן מדעי-טכנולוגי בקרית מלאכי. הגן, הממוקם במתחם בית הספר היסודי "אחים", הוסב בתחילת שנת הלימודים מגן עירייה רגיל לגן מדעי-טכנולוגי, בו מועברים תכנים בתחומי הפיזיקה, הכימיה, הרובוטיקה, האסטרונומיה והמתמטיקה ל- 35 ילדים בגילאי 4 ו-5. הגן המדעי פועל במתכונת ייחודית המשלבת למעלה מ-160 שעות לימודי מדעים בשנה, על ידי צוות גננות שעברו הכשרות מדעיות מקצועיות. מטרתו היא כמובן, לספק ליצור אצל ילדי הפריפריה תשוקה לתחומי המדע והטכנולוגיה כבר בגיל קטן במטרה להפוך אותם למפתחים העתידיים של ישראל.

כוכבת האיפור של יוטיוב בארץ

אמנית האיפור האיטלקייה, לוצ'יה פיטאליס, הגיע השבוע לישראל כדי להצטלם לקמפיין של מותג המשקאות הקלים "פיוז טי" שמשנה את עיצוב הבקבוק שלו. פיטאליס התפרסמה בעקבות סרטוני רשת בהם היא מאפרת את עצמה והופכת לשלל דמויות מפורסמות כמו מדונה, אל פאצ'ינו, המלכה אליזבת' ועוד רבים. במסגרת הקמפיין בארץ, הפכה בין היתר, לשחר חסון, נועה קירל ואורי חזקיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דומה? פיטאליס עושה חזקיה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully