וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסייבורג שרוצה להפוך את איבר המין שלו לוויברטור

אילן גלר

22.12.2016 / 8:35

את הוויברטור, המכונה Lovetron9000, תכנן והרכיב ריץ' בעצמו. תכניתו היא להשתיל את התוסף המלאכותי, כך שיוכל להפעיל אותו בשלט רחוק בעת הצורך. הסוללה הזעירה שבמכשיר מספיקה לכ-45 דקות רצופות של פעילות מינית

צילום מסך

ריץ' לי, סוכן מכירות בן 38 מיוטה שבארה"ב, מתחזק תחביב מעט מוזר בזמנו הפנוי: הוא הופך את עצמו לסייבורג - אדם שבחלק מאיבריו הושתלו תוספים דיגיטליים. עד כה כבר הספיק לי להשתיל זוג אוזניות בתוך אוזניו, שני מגנטים בקצות אצבעותיו, שבב NFC המאפשר לו לשלוט בהתקנים שונים בביתו וגם חיישן טמפרטורה. כעת הוא מתכנן לחידוש נוסף: ויברטור מובנה באיבר מינו.

את הוויברטור, המכונה Lovetron9000, תכנן והרכיב ריץ' בעצמו. תכניתו היא להשתיל את התוסף המלאכותי, כך שיוכל להפעיל אותו בשלט רחוק בעת הצורך. הסוללה הזעירה שבמכשיר מספיקה לכ-45 דקות רצופות של פעילות, אם כי ריץ' חושד כי בעקבות השדרוג עשוי אורכו של אקט מיני להתקצר באופן משמעותי, ועל כן זמן הסוללה לא יהיה בעיה כלל.

ריץ? לי. צילום מסך
ריץ' וההתקן שהוא מעוניין לשתול באיבר המין./צילום מסך

לדבריו של לי, בעוד שזוגתו לשעבר החליטה להיפרד ממנו בשנה שעברה, הגיעו אליו פניות מצד נשים רבות שהתעניינו מתי הניתוח יושלם, אם כי חלקן גם הביעו חשש מסוים ואמרו לו כי הן "מרגישות מאוימות מהוויברטור".

מטרתו הסופית של הסייבורג היא פיתוחם של חושים חדשים ויוצאי דופן שבני אדם טבעיים אינם מסוגלים לחוש בהם. הוא לא מאמין שיגיע אי-פעם בחייו לנקודה שבה יחליט להפסיק בניסויים. "מה שאני עושה הוא לא כמו ניתוח פלסטי שאדם עובר כדי להיראות דומה יותר לכוכב הפופ האהוב עליו", הוא מסביר. "אף פעם לא אגיע לנקודה שבה אומר לעצמי שאני מרוצה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully