וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל השיקה מערכת הפעלה חדשה לאינטרנט של הדברים

אילן גלר

20.12.2016 / 7:49

Android Things משלבת בין פיתוחים קודמים של גוגל בתחום האינטרנט של הדברים, ובין מערכת Android הוותיקה יחסית, שעבורה כבר קיימים מגוון כלי פיתוח שיוצרי אפליקציות וחומרה רגילים לעבוד איתם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Android Things - מערכת ההפעלה של גוגל למכשירים./מערכת וואלה!, צילום מסך

האינטרנט של הדברים (IoT), השם שניתן למכשירי אלקטרוניקה חכמים שונים, ממצלמות אבטחה ועד מכונות כביסה, המתחברים לרשת, הוא מערב פרוע של סטנדרטים וטכנולוגיות שונות. כפי שגילינו מוקדם יותר השנה, האקרים שמחים לנצל זאת על מנת לפרוץ למכשירים הללו ולנצל אותם למטרותיהם הזדוניות. כעת מציגה גוגל פתרון בדמות מערכת הפעלה חדשה, Android Things, שאמורה להפוך לסטנדרט בתחום.

Android Things משלבת בין פיתוחים קודמים של גוגל בתחום האינטרנט של הדברים, ובין מערכת Android הוותיקה יחסית, שעבורה כבר קיימים מגוון כלי פיתוח שיוצרי אפליקציות וחומרה רגילים לעבוד איתם. דרישות המערכת, כצפוי מטכנולוגיה שפותחה עבור מגוון מכשירים שונים, צנועות במיוחד: 32 מגה של זיכרון אמורים להספיק על מנת להפעיל את Android Things, לרבות תמיכה בחיבור אינטרנט אלחוטי ו-Bluetooth.

באשר לבעיות האבטחה, בגוגל לוקחים בחשבון כי ייתכן שגם Android Things תיפרץ על ידי האקרים, אולם עדכונים קבועים שיופצו דרך הרשת אמורים להביא לפתרון מהיר ומידי של כל בעיה. זאת, בניגוד מוחלט לפלטפורמות הקיימות כיום, שבדרך כלל אינן זוכות לשום עדכון מרגע שהצרכן רוכש את המוצר ומתחיל להשתמש בו בביתו, וזה מה שהופך אותן למטרה קלה כל כך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

בית חכם. ShutterStock
כל מכשירי החשמל החכמים שלכם צריכים לדבר באותה שפה./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully