וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטר מהטבח: תיירים מגיעים לחאלב לעשות צילומי סלפי

אילן גלר

19.12.2016 / 8:53

המבקרים, ככל הנראה תושבים סורים שביקשו לבקר בעיר לאחר שהיא נכבשה מחדש על ידי כוחות השלטון, נראים בצילומים מחויכים ושמחים על רקע הבניינים החרבים שבהם עדיין נערך לפי הדיווחים טבח כמעט חסר תקדים בהיקפו באזרחים

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

(בסרטון: אוטובוסים שנשלחו לפנות תושבים מחאלב הוצתו על ידי כוחות האופוזיציה)

העיר חאלב בסוריה הפכה בשנים האחרונות למוקד המלחמה בין המורדים הסורים לתומכי השלטון, אך רק לאחרונה היא עלתה לכותרות בעקבות העדויות הקשות מהתופת וההרס הרב שנגרם לה. היא גם הפכה בזמן הזה לאטרקציה תיירותית. ראשוני המבקרים כבר הספיקו להגיע לעיר רגע לאחר שכוחותיו של בשאר אל-אסד כבשו את רובה, וכבר החלו להצטלם בין ההריסות.

המבקרים, ככל הנראה תושבים סורים שביקשו לבקר בעיר לאחר שהיא נכבשה מחדש על ידי כוחות השלטון, נראים בצילומים מחויכים ושמחים על רקע הבניינים החרבים שבהם עדיין נערך לפי הדיווחים טבח כמעט חסר תקדים בהיקפו באזרחים. בצילום אחד, קבוצה של נשים מצטלמת באמצעות מקל סלפי מול המצודה ההיסטורית של חאלב, בעוד שבצילום אחר שתי נשים מחייכות מול תילי ההריסות של מלון קרלטון במרכז העיר.

לתיירים לא מאוד אכפת, אם לשפוט לפי הצילומים, מהמתרחש מרחק קצר מהם, או מהעובדה שהם מצטלמים למעשה בתוך רכושם של מאות אלפי אזרחים שנרצחו או נאלצו לפנות את בתיהם ולברוח. תמונות רבות אחרות מסוג זה יוסיפו לזרום לרשת במהלך הימים הקרובים, ככל שהכוחות הנאמנים לשלטון יוסיפו לבסס את שליטתם בעיר לאחר יותר משש שנים של מלחמת אזרחים עקובה מדם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

חאלב לאחר כיבושה על ידי צבא אסד, 18 בדצמבר 2016. רויטרס
עם היפות שלי בחאלב./רויטרס
חאלב לאחר כיבושה על ידי צבא אסד, 18 בדצמבר 2016. רויטרס
מכונית קלאסית הרוסה./רויטרס
חאלב לאחר כיבושה על ידי צבא אסד, 18 בדצמבר 2016. רויטרס
תומכי אסד מרוצים מההרס./רויטרס
סלפי בחאלב. רויטרס
מרחק קצר מהקרבות והטבח./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully