וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריפרש לסמארטפון: האפליקציות שחובה להתקין בכל מכשיר

21.12.2016 / 8:47

מכשיר חדש זו הזדמנות מעולה לבחון את כל האפליקציות המותקנות לכם בסמארטפון ולתהות האם אתם באמת צריכים את כולן. מהאפליקציות המוכרות שמותקנות אצל כולנו עד האפליקציות שפשוט חובה להתקין בכל מכשיר

צילום מסך

(בסרטון: אם עוד לא הכרתם - זה סנאפצ'ט)

בחנות האפליקציות של גוגל יש יותר מ-2.6 מיליון אפליקציות; בחנות של אפל יש כ-2 מיליון אפליקציות. שוק האפליקציות מגלגל עשרות מיליארדי דולרים בשנה ומדי יום מצטרפות אפליקציות חדשות לשתי החנויות. העומס הזה הופך כל התקנה של אפליקציה להימור מאחר שתוצאות החיפוש כוללות תמיד לא מעט אפשרויות. עם כל הכבוד לכמות המכובדת הזאת של האפליקציות, ניתן ללכת לאיבוד בקלות ולמצוא את עצמכם מורידים אפליקציות שלא ממש שימושיות וסתם יתפסו לכם מקום בטלפון.

אתם כבר מכירים כנראה את כל האפליקציות האלה, אבל לפעמים עדיף לעבור על רשימה כשמעדכנים סמארטפון חדש במקום לנסות להיזכר באפליקציות שאהבתם או להתקין מחדש את כל מה שהיה לכם במכשיר הישן. סמארטפון חדש זה הזמן לרענן את רשימת האפליקציות הקבועות ולסנן את כל מה שאתם כבר לא משתמשים בו באמת.

בקטגוריית האפליקציות החברתיות יש מבחר גדול; האפליקציות המוכרות יותר שאתם חייבים להתקין הן ווטסאפ, פייסבוק ומסנג'ר של פייסבוק, אבל יש עוד כמה אפליקציות שאולי לא ניסיתם עד היום. אחת מהן היא אפליקציית המסרים טלגרם שכוללת יכולות מיוחדות כמו עריכת הודעות אחרי שנשלחו, הצפנת הודעות, מחיקת הודעות שנשלחו ועוד. האפליקציה צברה פופולריות בשנתיים האחרונות ולא מן הנמנע שתמצאו שם לא מעט חברים שלכם. אפליקציה נוספת, שכנראה שמעתם עליה, היא סנאפצ'ט השייכת לצעירים ולאחרונה צוברת תאוצה בעולם גם אפליקציית HouseParty הישראלית, באמצעותה תוכלו לנהל שיחות וידאו מזדמנות עם חברים בצורה פשוטה ומהנה.

בקטגורית האפליקציות השימושיות תוכלו למצוא את Waze אבל גם Google Maps, המותקנת מראש במכשירי אנדרואיד תעשה את העבודה באותה המידה. למעשה לאחר שגוגל רכשה את Waze, גם האפליקציה של גוגל קיבלה את כל האפשרויות לרבות מידע על פקקים אך עם ממשק שונה, ויש שיגידו נוח יותר. באפליקציה ניתן לנווט בצורה רגלית, בתחבורה ציבורית וגם ברכב פרטי - ולקבל את כל המידע הרלוונטי לניווט, גם בסיוע קולי בזמן נהיגה.

אפליקציה נוספת, ושימושית במיוחד, שאתם חייבים להוריד היא שאזאם - אפליקציה לזיהוי שירים המתנגנים ברקע. האפליקציה פועלת במהירות רבה ומספקת לכם את כל המידע שאתם זקוקים כדי שלא יתקע לכם בראש שיר ללא שם.

שתי אפליקציות נוספות, שכדאי לכם להתקין, יסייעו לכם לחנות מבלי להסתבך עם תווי חניה. האפליקציות המתחרות פנגו וסלופרק מציעות שימושים זהים של חניה בכחול-לבן, אם עדיין אתם לא נרשמתם לאחת מהאפליקציות, פשוט בחרו אחת מהן.

אם אינכם מתניידים ברכב פרטי, מומלץ להתקין את Gett הישראלית (גט טקסי לשעבר) שבלחיצת כפתור אחת תשגר אליכם מונית.

את Google Keep, אפליקציית הפתקים של גוגל, לא הרבה מכירים. כל מה שאתם כותבים לעצמכם באפליקציה יגובה בענן בצורה נוחה ופשוטה, ויאפשר לכם לנהל את הפתקים שלכם בצורה מסודרת ויעילה.

גם בנושא מזג האוויר הסמארטפון יכול לעזור לנו ואם אין לכם כבר אפליקציה מותקנת מראש, אפליקציית Yahoo Weather תספק לכם תחזית בצורה נוחה, פשוטה ובעיקר מדויקת.

כל הסמארטפונים מצוידים באפליקציית דפדפן לגלישה ברשת אבל דפדפן מומלץ במיוחד הוא Chrome של גוגל. הדפדפן מהיר ונוח, מאפשר לכם להסתנכרן עם הפרופיל שלכם וכך למעשה גם לסנכרן את הדפדפן בסמארטפון לדפדפן במחשב. אם אתם נוהגים לצפות בסרטונים ביוטיוב, מומלץ גם להוריד את אחת מאפליקציות חסימת הפרסומות כמו Free Adblocker Browser.

אפליקציה שימושית נוספת שאתם באמת חייבים להוריד היא האפליקציה של הבנק שלכם. כך תוכלו להתעדכן בנעשה בחשבון ואף בחלק מהבנקים גם להפקיד צ'קים באמצעות הסמארטפון. לכל בנק אפליקציה משלו, עם פיצ'רים שונים, אבל כולן עדיפות על עמידה בסניף והמתנה לפקיד.

תחום נוסף, שכדאי לכם לא להזניח, הוא הגיבוי. יש מבחר גדול של אפליקציות גיבוי בענן וחלק מהמכשירים החדשים גם מגיעים עם נפח אחסון מתנה. האפליקציות המומלצות הן דרייב של גוגל, OneDrive של מיקרוסופט או Dropbox. שלוש האפליקציות הללו מצוינות אך רק OneDrive ו-Google Drive מציעות 15 גיגה לאחסון חינם. אם אתם צריכים לגבות תמונות, הורידו את Photos של גוגל ותיהנו מנפח אחסון של תמונות ללא הגבלה.

הסמארטפון שלנו לא משמש אותנו רק לגלישה ברשת, ניהול שיחות והתכתבות עם חברים אלא גם מסייע לנו לתעד את העולם סביבנו. למעשה, אנחנו לא מפסיקים לצלם בסמארטפון אבל לרוב ממשק המצלמה אינו אופטימלי והוא לא מוציא את המקסימום מהחומרה שלנו. אם אינכם מרוצים מממשק המצלמה שלכם, אתם מוזמנים להוריד את CameraMX המאפשרת למשתמשי אנדרואיד לצלם תמונות חיות כמו באייפון, או את האפליקציה Camera 360, שמציעה יכולות צילום ועריכה מתקדמות, ומגוון רחב של פילטרים; זו אחת מאפליקציות צילום הסלפי הפופולריות ביותר בעולם. Camera FV-5 Lite מאידך, תאפשר לכם יכולות מתקדמות בכל מה שקשור לשינוי הפרמטרים בצילום כמו חשיפת החיישן, שמירת התמונה בקבצי Raw ועוד.

אחרי שצילמתם את הווידאו שלכם, אתם בוודאי מעוניינים לערוך אותו. אפליקציה מומלצת אחת היא Quik של חברת GoPro - תוכנת עריכת וידאו קלה שתפיק לכם תוצרים מרהיבים ללא ידע מקדים. גם Magisto הישראלית תייצר עבורכם סרטון באמצעות בחירה של כמה סרטונים או תמונות. אם אתם משתמשי אינסטגרם הדוקים, הורידו את Instasize, האפליקציה שתאפשר לכם להכניס תמונות רחבות גם לריבוע הקטן של הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות וסרטונים קצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully