וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה השנואה ברשת: צועקת ומקללת את סבא שלה בגלל אייפון

אילן גלר

20.12.2016 / 9:43

"אני לא רוצה לחכות בתור עשרים דקות ולא לעשות כלום בזמן שאנחנו אמורים להיות בפגישה המז*** שלנו!", צורחת האמריקנית הצעירה שהפכה לוויראלית וספגה את מלוא הבוז של הרשת. למזלה, היא עדיין לא זוהתה ברשתות החברתיות

צילום מסך

האמריקנית הצעירה בסרטון הוויראלי הזה, שזכה לאלפי שיתופים ותגובות ארסיות ברשת, לא ממש מתרשמת מאווירת החגים השמחה מסביבה. היא הגיעה לקניון כדי לתקן את מכשיר האייפון שלה, אך משום מה החליטה שהיא רעבה מכדי להגיע לפגישה שקבעה עם נציגי התמיכה הטכנית של אפל. במקום זאת, בחרה לעמוד עם סבא שלה בתור למסעדת ג'אנק פוד אסייתית, ולצרוח עליו במשך דקות ארוכות.

"אני לא רוצה לחכות בתור עשרים דקות ולא לעשות כלום בזמן שאנחנו אמורים להיות בפגישה המז*** שלנו!", צורחת הנערה, אך מסרבת להצעתו של סבא לטפל קודם כל במכשיר האייפון המקולקל ורק אחר כך להזמין אוכל, בטענה כי "אני גוועת ברעב כל היום". בסופו של דבר הצעירה מסכימה להישאר ולעמוד בתור, בעוד שסבה הדואג ייגש לחנות של אפל לבדו כדי לתקן את המכשיר.

האפיזודה העצובה הזו, כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, גררה תגובות סוערות מצד הגולשים, המאשימים את הנערה בהתפנקות והתנהגות גועלית כלפי סבא שלה, שברור כי רק מעוניין לסייע לה. מאחר וזהותה טרם נחשפה, לא ידוע האם בסופו של דבר מכשיר האייפון אכן תוקן, אם כי קשה להאמין שהתקף העצבים המוזר הזה הסתיים באופן הגיוני כלשהו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

צועקת על סבא בגלל אייפון. צילום מסך
?אני לא רוצה לחכות בתור עשרים דקות"./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully