וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכולים להסביר מה זה "כפרה"? ויקיפדיה מוכנה לתת לכם כסף

20.12.2016 / 11:39

האנציקלופדיה החופשית הפופולרית רוצה להרחיב את מיזם "ויקימילון" ולצורך כך יזמה תחרות כתיבת ערכים שפתוחה לקהל הרחב. אם אתם יכולים להגדיר מילים כמו "דודא" ו"התכרבלות" תוכלו לזכות באלפי שקלים וגם להצטרף לקהילת העורכים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפרה, אני בדודא לכתיבת ערך./מערכת וואלה!, צילום מסך

"ויקיפדיה" העברית עורכת תחרות כתיבת ערכים עבור מיזם "ויקימילון" שלה, שמטרתה להרחיב את מגוון הערכים המילוניים שהיא מציעה לגולשים וכמו כן גיוס כותבים נוספים לקהילת העורכים שלה. המתמודדים בתחרות יידרשו לכתוב חמישה ערכים ובסיומה יוכרזו שלושה זוכים בפרסים כספיים בשווי אלפי שקלים.

בין הערכים שמחפשים הגדרה תוכלו למצוא מילות סלנג כמו "כפרה" המקבילה ל"נשמה", "דודא" שמתארת תשוקה עזה למשהו וגם "התכרבלות". מבינים את המשמעות, רוצים להשתתף בתחרות אבל מתקשים להגדיר את הערכים? בוויקיפדיה מציעים לכם עזרה ופותחים סדנת עריכה שתתקיים ביום חמישי הקרוב במשרדי עמותת ויקימדיה בתל אביב.

ויקימילון הוא מיזם רב-לשוני באינטרנט שמנוהל על ידי קרן ויקימדיה. מטרתו ליצור מילונים חופשיים ופתוחים של כל השפות. המהדורה העברית הושקה ביוני 2004 ונכון לינואר 2016 מונה כ-16 אלף ערכים. מנכ"לית ויקימדיה ישראל, מיכל לסטר מסרה כי "אנו מקווים שבעזרת התחרות נרחיב את הידע בעברית בערכים בסיסיים איכותיים המוגשים לציבור ללא תשלום".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully