וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרימים לרשת: אנג'ל ברנס לימדה אותנו ריקוד ויראלי

ליאור נאור

22.12.2016 / 11:38

תמיד רציתם להפוך להיות כוכבי רשת ולא ידעתם כיצד? מלכת מיוזקלי הגיע לאולפן וואלה! NEWS ולימדה אותנו איך יוצרים קליפ של 15 שניות בדרך לפסגת העולם הווירטואלי. צפו

מערכת וואלה!

אחרי שסנאפצ'ט מצאה את הדרך ללבם של בני הנוער, מגיעה תורה של אפליקציית musical.ly (מיוזיקלי) לזרוח. זו נכנסה לאחרונה בסערה לחייהם של מיליוני נערים ונערות ברחבי העולם. מה עושים שם? ובכן, מגשימים חלום והופכים לכוכבי קליפים בני 15 שניות. השיטה: לוקחים שיר מוכר, עושים לו ליפסינג, חושבים על רעיון מגניב לריקוד, מוסיפים אפקטים, מעלים לרשת, מחכים ללייקים ול-FANS (מעריצים, שהם עוקבים בשפת מיוזיקלי) ומקווים שמנהלי מיוזקלי יחליטו להליט אותנו ולהציע למשתמשיה לעקוב אחרינו.

שנייה לפני שאתם מעלים קליפ כזה לרשת, החלטנו להתגייס ולעזור. הזמנו לאולפן את כוכבת הרשת אנג'ל ברנס, שמתחזקת 50 אלף עוקבים, ללמד אותנו איך צריך לרקוד בלי להביך את עצמנו וגם סיפקה לא מעט טיפים שיהפכו גם אותנו למלכי האפליקציה.

ביום רביעי הבא (28.12) בחופשת החנוכה בשעות 16:00- 20:00 ינחו אושיות הרשת אנג'ל ברנס ואנה זק את מתחם "musical.ly" בקניון ארנה בהרצליה, שם הם יחשפו את כל הטיפים למיוזיקלי המושלם, לצד צילום קליפים בהשתתפות הקהל הרחב וסטייליסטית שתלביש ותאבזר את המשתתפים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה עושים את זה נכון./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך נהפכים לוויראליים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מיוזיקלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully