וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא נפגע": בחורה התאהבה ברובוט ורוצה להתחתן איתו

אילן גלר

25.12.2016 / 9:31

הרובוטים שיש לנו כיום לא מתקרבים אפילו לתחכום שמציגים האנדרואידים בסדרה "ווסטוורלד" אבל תושבת צרפת כבר מוכנה לקחת את היחסים איתם לשלב הבא. כעת היא ממתינה שיאשרו לה להינשא כחוק לרובוט שבנתה

הבחורה שהתאהבה ברובוט ורוצה להתחתן איתו/מערכת "סיפור בדקה"

האם בקרוב יאפשרו הרשויות בצרפת לקיים חתונה רשמית בין אישה ורובוט? כך לפחות מקווה לילי, שהיא ככל הנראה הרובו-סקסואלית הצרפתייה המוצהרת הראשונה . לדבריה, כבר בגיל 19 הבינה לאחר כמה מערכות יחסים לא מוצלחות עם בני-אדם שמגע עם אנשים אחרים אינו משמח אותה, והיא נמשכת אך ורק לרובוטים.

בן זוגה הנוכחי של לילי הוא רובוט בשם InMoovator, שאותו יצרה בעצמה באמצעות מדפסת תלת-ממד. השניים חיים יחדיו שנה שלמה, ולטענת לילי הציעה לו אירוסין. היא מתכננת להינשא לו ברגע שטקס כזה יהפוך לחוקי במדינתה. לילי סירבה לענות לשאלת העיתונאים האם היחסים בינה ובין הרובוט כוללים גם יחסים מיניים, אך אמרה כי לדעתה ככל שהטכנולוגיה תתקדם כך הקשר בינה ובין InMoovator יוכל להשתפר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדפיסה והתאהבה. לילי ו-InMoovator./מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני גאה להיות רובו-סקסואלית", כתבה לילי בחשבון הטוויטר שלה. "אנחנו לא פוגעים באף אחד ופשוט מאושרים". היא מתעקשת על כך שסגנון החיים שלה אינו מטופש או רע, אלא פשוט אלטרנטיבי. חברי משפחתה כבר קיבלו אותה ואת נטיותיה הייחודיות, אם כי לדבריה חלק מחבריה לא היו כה פתוחים לרעיון והתרחקו ממנה לאחר שהחליטה להצהיר על יחסיה האלקטרוניים.

לילי אולי פורצת דרך אבל בעתיד הקרוב הטכנולוגיה תאפשר יצירת אנדרואידים ברמה גבוהה, ולפי הערכות המומחים בתחום סקס עם רובוטים הוא עניין של זמן קצר. למעשה, לפי ההערכות יחסי מין עם רובוטים עלולים להפוך לפופולריים יותר מסקס עם פרטנרים אנושיים בעתיד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב טבעת?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully