וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להגביר את האות של הראוטר עם פחית משקה?

אילן גלר

25.12.2016 / 10:12

כל מה שצריך לעשות הוא לשתות את המשקה, לנקות את הפחית במים, ואז לגזור את חלקה העליון והתחתון כך שניתן יהיה לפרוס אותה באלגנטיות ולהצמיד אותה לאנטנת הראוטר שלכם. עדיין לא ניסינו אבל אולי יש סיבה טובה שלסרטון הזה יש 1.5 מיליון צפיות

מערכת וואלה!

אם אתם מאוכזבים ממהירות רשת האינטרנט האלחוטית בביתכם, תשמחו בוודאי לדעת שיש חשיבות רבה למיקום של הראוטר ואפילו לאופן סידור האנטנות בחלק מהמקרים. כדי להבין טוב יותר את הנושא אתם מוזמנים לקרוא את המדריך הזה, אבל יש גם טריק קטן וחמוד שעשוי להגביר את האות בקלות.

זכרו, חיבור גרוע לרשת לא רק הופך את חווית הגלישה והצפייה בווידאו לאיטית ומעצבנת, אלא גם מביא לריקון מהיר של סוללת הלפטופ והסמארטפון. החלפת הראוטר לדגם חזק ומהיר יותר עשויה לעלות מאות ואלפי שקלים, אך בערוץ היוטיוב Hack College מציעים פיתרון חלופי שעולתו פחית משקה אחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיחזור פחיות גם על הראוטר./מערכת וואלה!, צילום מסך

כל מה שצריך לעשות הוא לשתות את המשקה, לנקות את הפחית במים, ואז לגזור את חלקה העליון והתחתון כך שניתן יהיה לפרוס אותה באלגנטיות ולהצמיד אותה לאנטנת הראוטר שלכם. ב-Hack College טוענים שהשיטה הזו מגבירה את עוצמת השידור והקליטה של הראוטר והמכשירים המחוברים אליו בתוך שניות. אם הפחית הפרוסה נופלת מהאנטנה, ניתן להצמיד אותה באמצעות נייר דבק שלא אמור לפגוע בביצועים.

האם הפתרון הזה באמת אפקטיבי? אנחנו לא בטוחים לחלוטין אך לכל הפחות ניתן לקבוע בוודאות שסרטון ההדרכה עצמו הפך לוויראלי וזכה ליותר ממיליון צפיות וחצי. אולי יש לכך סיבה טובה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסו וגלו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully