וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלה חדשה באייפון 7 פלוס - מסך המוות השחור אחרי הפעלת מצלמה

אילן גלר

25.12.2016 / 12:24

משתמשים רבים מדווחים על תקלה בממשק המצלמה באייפון 7 פלוס החדש של אפל. לפי התלונות ברשת, ניסיון להשתמש במערך הצילום הכפול בגב המכשיר מביא לכיבוי של המסך ולעתים גם לאתחול של האייפון

מערכת וואלה!

מכשיר אייפון 7 פלוס החדש של אפל מצויד במצלמה אחורית בעלת עדשה כפולה, המספקת איכות צילום גבוהה מאוד, אולם לפחות עבור חלק מהמשתמשים תקלה במערכת ההפעלה השביתה את הסמארטפון היקר שלהם לחלוטין כשניסו להשתמש בה. לפי הדיווחים ברשת, אפליקציית המצלמה מציגה מסך שחור לגמרי, ולעתים בעת ניסיון צילום המכשיר כולו נכבה ועל המסך מופיעה ההודעה "כיבוי חירום".

בעוד שבעבור חלק מהמשתמשים הבעיה נפתרת לאחר הפעלת המכשיר מחדש, אחרים מספרים בפורומים הרשמיים של אפל כי דבר לא עזר פרט לתיקון המצלמה בחנות. מעניין לציין כי התיקון כולל החלפת חלקים במצלמה ולא את החלפת המכשיר כולו. בעוד שלפי עדויות הלקוחות, עובדי החנויות של אפל מכירים את הבעיה, החברה טרם פרסמה התייחסות רשמית לתופעה.

אם אפליקציית המצלמה שלכם אינה פועלת כדאי לנסות לכבות את אפליקציית המצלמה ולהפעיל אותה מחדש, או לעבור למצלמה הקדמית ואז שוב לאחורית. אם כל זה לא יעזור, כנראה שאין ברירה אלא לבקר בחנות שבה רכשתם את האייפון.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצלמה אחורית, עדשה כפולה ושחור בעיניים. אייפון 7 פלוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully