וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטוס כמעט נחת כי מישהו שינה את שם רשת ה-WiFi לגלקסי נוט 7

אילן גלר

25.12.2016 / 12:54

הדיילת זיהתה את השם החשוד מבין רשתות ה-WiFi הפרטיות של הנוסעים במטוס, והודיעה לטייס שהחליט כי אם המכשיר לא יימצא בהקדם, הטיסה בקו הלילי בין הערים סן פרנסיסקו ובוסטון תופנה לנחיתת חירום

צילום מסך

(בסרטון: גלקסי נוט 7 עולה באש בסניף בורגר קינג)

למרות שתהליך איסוף מכשירי הנוט 7 נמצא לקראת סיום ובסמסונג מדווחים כי יותר מ-90 אחוזים מהמכשירים כבר שבו אליה לפירוק, החשש מפני מכשירים מתפוצצים שיגרמו לאסון באוויר לא חלף. נוסע אחד שהחליט, כנראה בצחוק, לשנות את שם רשת ה-WiFi הפרטית שלו (Hotspot) ל-Galaxy Note 7, כמעט גרם לנחיתת חירום של המטוס.

אחת הדיילות בטיסה של חברת Virgin Airlines האמריקנית, בקו הלילי בין הערים סן פרנסיסקו ובוסטון, הבחינה בשם מעורר הבהלה ברשימת רשתות ה-WiFi שבמכשיר הסמארטפון שלה, ודיווחה על כך לטייס שדרש מיד כי הנוסע המחזיק במכשיר המסוכן ידווח על כך לאנשי הצוות. "זו לא בדיחה. אנו נדליק את האורות ונחפש בתיקים של כולם עד שנמצא אותו", הודיע הטייס במערכת הכריזה הפנימית.

וויי פיי של נוט 7 גרם לעיכוב בטיסה. טוויטר, צילום מסך
ה-WiFi שהקפיץ את צוות האוויר./צילום מסך, טוויטר

חשוב להדגיש כי אחרי סדרה של התלקחויות של מכשירי סמסונג גלקסי נוט 7 בארה"ב, רשות שדות התעופה האמריקנית אסרה על נשיאה של המכשיר הזה לתוך המטוס ודווחו על מקרים בהם המכשיר הוחרם יחד עם החפצים האסורים בעת הבידוק הביטחוני, לפני העלייה למטוס.

ההודעה הבאה של הטייס הייתה שאם המכשיר לא יימצא בקרוב, הטיסה תופנה לנחיתת חירום, אלא כמה דקות לאחר מכן הודה אחד הנוסעים במעשה הקונדס. מבחינת חברת התעופה, זה כבר היה מאוחר מדי, הטיסה הבאה של אותו המטוס כבר בוטלה, מתוך חשש כי המטוס לא ינחת בבוסטון בזמן. למרות הנזק ל-Virgin Airlines וללקוחותיה, לא ידוע על סנקציות כלשהן שהופעלו כלפי הבדחן שגרם לפאניקה באוויר.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מטוס של חברת התעופה האוסטרלית Virgin Blue. Mark Baker, AP
לא הצחיק אותם. חברת וירג'ין/AP, Mark Baker

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully