וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות חדש בפלאפון: הגנת סייבר לגלישה סלולרית - בחינם

מייקי לוי

25.12.2016 / 15:13

החברה השיקה שירות בשם "פלאפון סייבר" שמעניק הגנה מפני פישינג, אתרים מתחזים והונאות אליו תצרף ללא תשלום את כל לקוחותיה

אייפון במצב שקט. ShutterStock
הגנה מוטמעת ברשת./ShutterStock

חברת פלאפון השיקה היום (א') שירות חדש וחינמי לכלל לקוחותיה להגנה מפני איומי סייבר בגלישה דרך האינטרנט הסלולרי. המוצר החדש, "פלאפון סייבר", מספק פתרון טכנולוגי שמוטמע ברשת החברה ומאפשר הגנה מפני פישינג, אתרים מתחזים והונאות, הגנה מפני ניסיונות לגניבת מידע ופרטים אישיים, סריקה וחסימה של קישורים חשודים ברשת ועוד.

במסגרת השירות, לקוחות החברה יוכלו לבחור אחת מתוך 3 רמות הגנה, כשכלל הלקוחות יצורפו בצורה אוטומטית לרמת ההגנה המתקדמת. אם מעוניינים לשנות את רמת האבטחה, ניתן לעשות זאת באמצעות פורטל מיוחד של החברה שנקרא "פלאפון סייבר". הפורטל מאפשר ניהול מידע רלוונטי מהארץ ומהעולם בנושא הסייבר, התראות חמות וטיפים לגלישה בטוחה. אופציה נוספת שהוא מציע - הצטרפות לשירות בקרת הורים. כאמור, ניתן לבחור ברמת ההגנה הרצויה – כאשר ברמה הראשונה המנגנון כבוי, הרמה השנייה כוללת הגנה מתקדמת כמו מניעת התקנת תוכנות זדוניות על המכשיר והגנה מפני הונאות אינטרנט, ורמה 3 היא ההגנה המחמירה ביותר שכוללת גם חסימת אתרים החשודים כמזיקים או מסכונים.

השירות החדש מתבסס על טכנולוגיה של חברת אלוט תקשורת המוטמעת ברשת עצמה והוא יהיה זמין בחינם עד 30 באפריל 2017 עבור כלל מנויי החברה, גם בעת גלישה בחו"ל. כמו כן, לטענת החברה, הוא אינו משפיע על משך חיי הסוללה, ביצועי המכשיר או מהירות הגלישה. שירות דומה מוטמע כבר ברשתות סלולריות בעולם כמו Vodafone הספרדית, ופלאפון היא הראשונה להציע אותו בישראל. "איומי הסייבר הרבים והמגוונים הרווחים בגלישה בסלולר הפכו לבעיה כלל-עולמית ומחייבים שינוי תפיסה" אמר סמנכ"ל החברה, אילן סגל. לדבריו, "פלאפון סייבר מעניק פתרון טכנולוגי והגנה רשתית מתקדמת לכל משתמש על הרשת הסלולרית של פלאפון, מפני וירוסים, אמצעי חדירה לפרטיות וגניבות זהות, וכן מפני איומי כופר והשתלטות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השירות החדש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully