וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת שיודעת: ישראל במקום הראשון בעולם בטוקבקים אלימים

25.12.2016 / 18:36

כנראה שאף אחד לא יפיל את המקלדת בתדהמה בתגובה לנתוני Spot.IM לפיהם ישראל מובילה במדד הטוקבקים הפוגעניים עם 6.5% מתוכם שנמחקים - לעומת 5.5% ברוסיה, 5% בארה"ב ו-4% באירופה

מקלדת. ShutterStock
מקום ראשון באלימות מקלדת./ShutterStock

ישראל מובילה בעולם במספר הטוקבקים הפוגענים ברשת. כך על פי נתוני הסטארט-אפ הישראלי Spot.IM שמפעיל מערכות טוקבקים ביותר ממיליארד דפים בעולם. עוד עולה מהנתונים, כי 6.5% מכלל הטובקים של הישראלים נמחקים. זאת לעומת רוסיה שמזדנבת במקום השני עם5.5% מחיקות של תגובות. במקום השלישי ניצבים האמריקנים עם מחיקה של כ-5% מהתגובות והאירופים עם 4% מחיקות.

לדברי נדב שובל, מנכ"ל Spot.IM, "בתקופה האחרונה גוברת הדרישה ברחבי העולם לריסון אלימות ברשת ומניעת פרסום תוכן פוגעני. כשאין זיהוי של הגולשים בשמם האמיתי, כמו ברשתות החברתיות, חלקם מרשים לעצמם להיות אלימים יותר מבחינה מילולית ויש יותר צורך בפעולות סינון".

לטענת החברה, המערכת יודעת לזהות גולשים שמציתים שיח אלים או מלבים אותו ומסננת את פעילותם, גם אם הם עוברים מאתר לאתר וסבורים שהם פועלים באנונימיות. זאת מאחר שהפיתוח מותקן באתרים שונים מה שמאפשר לעקוב אחר אותם גולשים שמשוטטים באינטרנט כדי לדרדר שיחות לקווים אלימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully