וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר שאפשר להרוויח הון ממכירת אקדחים וירטואליים ברשת

אילן גלר

26.12.2016 / 9:09

כלי הנשק בהם סוחרים השחקנים אינם טובים יותר בשום דרך מהרובים והאקדחים הרגילים שבהם ניתן לשחק ב-Counter Strike ללא כל תשלום נוסף. ההבדלים קוסמטיים בלבד, אך זה לא מפריע לחלק מהשחקנים להוציא סכומים גבוהים

מערכת וואלה!

ארתור מינקוב וג'ון ברצ'ינסקי הם שני צעירים מהעיר מונטריאול שבקנדה, והם מרוויחים מאות אלפי דולרים בחודש הודות למסחר בכלי נשק. אבל אל תצפו מהרשויות לדפוק להם על הדלת בקרוב עם צווי מעצר - כלי הנשק אותם הם מוכרים לא באמת פוגעים באיש.

הצמד מתפרנס יפה מאוד ממכירת אקדחים, רובים וסכינים וירטואליים, שנועדו עבור משחק הפעולה המצליח Counter-Strike: Global Offensive. ב-OPSKins, האתר שאותו הקימו ארתור וג'ון, מוזמנים השחקנים לסחור זה עם זה בכלי הנשק שאותם הם אספו במהלך הקרבות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנשק לא אמיתי, הכסף דווקא כן. אתר OPSkins/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוק כלי הנשק הווירטואליים קיים כבר שנים רבות, אך המסחר דרך המערכת הרשמית של Valve, החברה האחראית למשחק, לא מאפשר מכירת רובים תמורת כסף אמיתי. ב-OPSkins אפשר להרוויח כסף אמיתי, והאתר לוקח על עצמו את הסיכון במידה והקונה התחמק מתשלום לאחר שרכש את כלי הנשק. בתמורה לכך, שומר האתר לעצמו עשרה אחוזים מסכום כל מכירה, והיות שסך העסקאות עומד על כ-120,000 דולרים ליום, הרי שההכנסות היומיות מגיעות ל-12,000 דולרים.

כלי הנשק בהם סוחרים השחקנים אינם טובים יותר בשום דרך מהרובים והאקדחים הרגילים שבהם ניתן לשחק ב-Counter Strike ללא כל תשלום נוסף. ההבדלים קוסמטיים בלבד, אך זה לא מפריע לחלק מהשחקנים להוציא סכומים גבוהים על רכישות, כסוג של תמיכה באמנות פופולרית מאוד נישתית. כלי הנשק היקר ביותר שנמכר עד כה דרך OPSkins הוא סכין קומנדו, שתג המחיר שלו עמד על 5,000 דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכנסות של 12 אלף שקל ביום./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully