וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יקנה את האייפון המוזהב היקר הזה עם פרצוף של טראמפ?

אילן גלר

26.12.2016 / 9:48

מאז שהדגם הוצג לראשונה, קיבלה החנות תשע הזמנות נוספות. ייתכן שלפחות בעבור חלק מהרוכשים מדובר בהשקעה, והם מצפים שערכו של המכשיר רק יעלה לאחר שדונלד טראמפ יכנס לתפקידו בבית הלבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
151 אלף דולר והוא שלכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

מחפשים את הדגם היקר והאקסקלוסיבי ביותר של מכשיר אייפון 7? כדי לרכוש אותו, ייתכן שתצטרכו לטוס לדובאי, שם חנות לממכר אביזרי סלולר מציעה את הסמארטפון של אפל בעיצוב מצופה זהב הנושא את דמותו של נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ, תמורת סכום של 151,000 דולרים, לא כולל מכס כמובן.

לדברי מנהל החנות, פרנק פרננדו, המכשיר הורכב בעקבות הזמנתה של משפחה סינית שככל הנראה מתכננת להעניק אותו לטראמפ במתנה עם כניסתו לתפקיד. פרט לציפוי הזהב היוקרתי מעוטר המכשיר ב-450 יהלומים, שהוצמדו ללוגו התפוח המפורסם ולדפנותיו. מעבר לכך מדובר כמובן במכשיר אייפון 7 סטנדרטי לחלוטין. אולי אפילו ציפוי הזהב והיהלומים פוגמים ביעילות האנטנה.

מאז שהדגם הוצג לראשונה, קיבלה החנות תשע הזמנות נוספות. ייתכן שלפחות בעבור חלק מהרוכשים מדובר בהשקעה, והם מצפים שערכו של המכשיר רק יעלה לאחר שדונלד טראמפ יכנס לתפקידו בבית הלבן. טראמפ עצמו ככל הנראה לא יוכל להשתמש במכשיר, שכן גורמי המודיעין והביטחון אינם סבורים כי מדובר במכשיר מאובטח דיו לשימושו של נשיא ארצות הברית, שנאלץ להסתפק במכשיר בלאקברי מיושן.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם יהלומים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully