וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קרוב למציאות: רפליקה מדהימה של חליפת איירון-מן

אילן גלר

26.12.2016 / 10:20

הרפליקה מתנשאת לגובה של כמטר וחצי, שוקלת כ-80 קילוגרמים וכוללת 46 מנועים חשמליים המניעים יותר מ-567 חלקים שונים. מחירו של פריט האספנים יוצא הדופן, המדויק והמתוחכם הזה עומד על 360,000 דולרים

מערכת וואלה!

חברת הצעצועים הסינית Toy Asia רכשה לפני כמה שנים מחברת הקומיקס מארוול רישיון ייחודי לייצור רפליקות של גיבורי העל המוכרים. כעת מוכנה החברה להציג מוצר ראשון ומדהים – חליפה בגודל כמעט מלא של איירון מן, לרבות אפקטים קוליים ומערכות מכניות שנראות בדיוק כמו הדמות המוכרת מסדרת האקשן.

הרפליקה מתנשאת לגובה של כמטר וחצי, שוקלת כ-80 קילוגרמים וכוללת 46 מנועים חשמליים המניעים יותר מ-567 חלקים שונים. כל אלו יוצרים אפקט ריאליסטי של פתיחת החליפה בלחיצת כפתור, אם כי לרוע המזל הרפליקה אינה גדולה מספיק כדי שאדם יוכל להיכנס אליה. גם פס הקול המוכר של הסדרה מתנגן לאחר שאפקט פתיחת החליפה מושלם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטר וחצי ו-46 מנועים./מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירו של פריט האספנים יוצא הדופן, המדויק והמתוחכם הזה עומד על 360,000 דולרים, והחברה מתכוונת לייצר רק 50 יחידות במהלך השנה הקרובה. זמן ההמתנה הממוצע מרגע ההזמנה ועד קבלת הרפליקה עומד על שמונה חודשים. האספנים העשירים שיחליטו לרכוש את המוצר יקבלו גם עמדת תצוגה מושקעת שיוכלו להציב את איירון מן לראווה בביתם ולהרשים את האורחים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החליפה נפתחת./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully