וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד קרן השקעות ענקית בונה רובוט בדמותו שיגיד לעובדים מה לעשות

אילן גלר

26.12.2016 / 11:38

המערכת, כך לפי הדיווחים, תוכל לעקוב אחרי העובדים באמצעות GPS, ולהנחות אותם כיצד עליהם להשקיע את זמנם. המערכת תוכל אפילו להמליץ על השעה הטובה ביותר לקיום שיחת טלפון. והכול בדמותו של מייסד הקרן

צילום מסך

(בסרטון: רובוט ענק דמוי אדם שנבנה בקוריאה)

קרן הגידור Bridgewater Associates, מהגדולות והעשירות בעולם, עומדת לעבור לפי הדיווחים לפיקודו של רובוט. מדובר בפרויקט סודי שמטרתו לבנות גרסה דיגיטלית למוחו של מייסד הקרן, ריי דליו, שתוכל לסייע בקבלת החלטות פיננסיות וגם לפקח על העובדים באופן ישיר. ייתכן שאחת הסיבות לפרויקט היא רצונו של דליו כי הקרן תוסיף לתפקד הרבה אחרי מותו, באמצעות מערכת אינטליגנציה מלאכותית שתוכל לחקות את פעולותיו באופן מדויק.

המערכת, כך לפי הדיווחים, תוכל לעקוב אחרי העובדים באמצעות GPS, ולהנחות אותם כיצד עליהם להשקיע את זמנם. המערכת תוכל אפילו להמליץ על השעה הטובה ביותר לקיום שיחת טלפון ללקוח. המוח הדיגיטלי ייבנה לפי פרופיל האישיות של דליו והעקרונות שאותם ייקבע לנושאי הנהלה ובכל הנוגע למדיניות השקעות וסיכונים.

נשמע כמו רעיון מוזר? Bridgewater Associates היא כבר היום לא מקום עבודה טיפוסי. העובדים בחברה נדרשים לבקר זה את זה בפומבי, וכל הפגישות החשובות מוקלטות כך שאחרים יוכלו להאזין להן ולתרום מהידע והביקורת שלהם. כנראה שבתוך התרבות הניהולית הקיצונית הזו, רובוט שיגיד לכולם מה לעשות נשמע כמו המצאה טבעית לחלוטין.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

בינה מלאכותית. ShutterStock
ינהל את העובדים בסיוע GPS./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully