וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש היי-טק ישראלי בכיר נעצר בחשד ששידל בת 15 לקיים יחסי מין

27.12.2016 / 8:57

בהתכתבות עם השוטרת הסמויה התחייב דוב כץ, בכיר ישראלי בחברת אוקולוס המתגורר בארה"ב, לשלם 300 דולרים עבור יחסים לא מוגנים. "את יכולה להשיג עוד קונדומים? בטוח שנגמור את כולם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה הגדולה - משקפי אוקולוס ריפט. בתמונה הקטנה - דוב כץ, בכיר בחברה./מערכת וואלה!, צילום מסך

דוב כץ, בכיר ישראלי המתגורר בארה"ב וראש תחום הראיה הממוחשבת בחברת Oculus, המובילה בתחום המציאות המדומה, נעצר בחשד לשידול זונות - כך דיווח אמש אתר GeekWire. כץ בן ה-38 נעצר לפני כמה ימים במסגרת מבצע עוקץ שבו שוטרת התחזתה לילדה בת 15. הוא נעצר בחשד לשידול לזנות לאחר שהגיע, לכאורה, למלון דירות עם סכום של 600 דולרים.

בהתכתבות עם השוטרת הסמויה התחייב כץ לשלם 300 דולרים עבור יחסים לא מוגנים. על פי דוח המשטרה, שהביא אתר GeekWire, כתב לה כץ "כמה קונדומים יש לך?" כשהשוטרת ענתה לו "חמישה קונדומים", הוא כתב לה "את יכולה להשיג עוד? בטוח שנגמור את כולם".

כץ נעצר בתאריך 24 בדצמבר ויובא בפני שופט בתאריך 5 בינואר. דמי הערבות שנקבעו עומדים על 125 אלף דולרים. אם ישלם את דמי הערבות, על כץ יאסר להיפגש עם קטינים ללא נוכחות מבוגרים.

כץ עומד בראש תחום הראיה הממוחשבת בחברת אוקולוס, המובילה כאמור בתחום המציאות המדומה ואף נרכשה בשנת 2014 על ידי פייסבוק בסכום של 2 מיליארד דולרים. משקפי המציאות המדומה של אוקולוס עושים באזז רב בעולם ואפשר רק לקוות שהפרשה הזו לא תעיב על המוניטין של המותג.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

דוח המעצר בסיאטל:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully