וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליצנים רוצחים ונחשים במיטה: המתיחות הגדולות והאכזריות של 2016

31.12.2016 / 6:55

מגפת הליצנים המרושעים, בני זוג שמתאכזרים אחד לשני ופעלולים שיכלו להיגמר באסון: קבלו את מיטב המתיחות של 2016 - ותגידו תודה שאתם לא מככבים בסרטונים האלה

צילום מסך

2016 לא הייתה רק שנה של אגדות מוזיקליות שהלכו לעולמן, אלא גם שנה של מתיחות אכזריות שכשמן כן הן - מתחו כל גבול אפשרי השנה. החשיפה שמעניקה לנו הרשת החברתית והרצון הבלתי נשלט להשיג לייקים וצפיות גורר רבים למקומות מסוכנים, כשהמקרה המדובר ביותר השנה, היה של מגפת הליצנים שהחלה בארה"ב והשתלטה לאחרונה גם על אירופה. איך זה עובד? ליצנים מפחידים אורבים לאנשים מחוץ לבתים ומאיימים לפגוע בהם. חלק מהמתיחות האלה נגמרו רע מאוד, ואנחנו מקווים שעם בואה של השנה החדשה, כל זה יהיה כמו זיכרון ישן.

מבחר מתיחות של הליצנים הרצחניים:

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

זו גם הייתה השנה של החברים הגרועים בעולם שמתחו את בנות זוגם באכזריות. אחת המתיחות היותר זכורות לנו היא של החברה שקיבלה מבן זוגה קופסת שוקולד בצורת לב, אך כשפתחה אותה גילתה בפנים מאות חרקים שעטו עליה תוך שניה. במתיחה נוספת שהצגנו לכם ממש לאחרונה נראה בחור מניח על חברתו שני נחשים ענקיים בשנתה. הייתה גם פעולת נגד: בנות שחוו טראומה מהמתיחה של החבר שלהם והחזירו באותה מטבע.

חוץ מזה, הייתה לנו מתיחה סופר מוגזמת של תייר שרץ ברחובות העיר עם מספריים וגזר לאנשים את מוט הסלפי לשניים ופרדי קרוגר אחד שפרץ לכיתה והפחיד את הילדים למוות. פליז, 2017, תהי טובה איתנו.

מתיחת קופסת השוקולד:

בזמן שישנת:

מתיחת החברה שנרצחה:

עוד מתיחת ליצנים נוראית:

פיזרה נפצים במיטה של החבר כנקמה:

חותך מוטות הסלפי:

פרדי קרוגר מפחיד ילדים קטנים:

  • עוד באותו נושא:
  • מתיחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully